Consti Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajaksi Pekka Pöykkö

Consti Talotekniikka Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty koneautomaatioinsinööri Pekka Pöykkö (48v.). Pöykkö aloittaa tehtävässään helmikuussa 2016.

Pekka Pöykkö siirtyy Constille Saipu Oy:stä, jossa hän on toiminut toimitusjohtajana vuodesta 2014 lähtien. Sitä ennen Pöykkö on työskennellyt 21 vuotta YIT:llä ja Caverionilla liiketoiminnan johtotehtävissä.

Pöykkö aloittaa myös Consti Yhtiöiden johtoryhmän jäsenenä.

– Tehtävässäni haluan ensisijaisesti panostaa Consti Talotekniikka Oy:n kehittämiseen ja kannattavan kasvun turvaamiseen myös tulevaisuudessa, Pekka Pöykkö kertoo.

Consti Yhtiöt on korjausrakentamiseen erikoistunut yhtiö, jonka liiketoiminta-alueista Consti Talotekniikan ydinosaamista on talotekninen suunnittelu ja urakointi niin vaativissa saneerauskohteissa kuin haastavissa uudiskohteissa.

– Pekka Pöykkö vahvistaa entisestään yrityksemme vankkaa taloteknistä osaamista. Olen erittäin tyytyväinen saadessamme toimitusjohtajan tehtävään talotekniikka-alan pitkän linjan ammattilaisen, Marko Holopainen lisää.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Marko Holopainen, Consti Yhtiöt Oy, puh. 0400 458158, marko.holopainen@consti.fi

Consti Yhtiöt -konserni on yksi Suomen johtavista korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneistä yhtiöistä. Yhtiö tarjoaa kattavasti talotekniikan, linjasaneerauksen, korjausurakoinnin, julkisivusaneerauksen sekä muiden vaativien rakennuskohteiden rakennus- ja huoltopalveluita sekä asuintaloille että toimitiloille. Yhtiöllä on kolme liiketoiminta-aluetta: talotekniikka, julkisivut ja korjausurakointi. Vuonna 2014 Consti Yhtiöiden liikevaihto oli 215 miljoonaa euroa. Yritys työllistää yli 900 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista. www.consti.fi