Creative Business Camp yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä: Innostavana ja isompana kuin ikinä

Bisnestapahtuma Creative Business Camp tarttuu tänä vuonna yhteiskunnallisesti ajankohtaisiin ja väkeviin teemoihin, kuten maahanmuuttoon, Smart Cityyn ja kiertotalouteen. Yksipäiväinen tapahtuma järjestetään Logomossa 19. huhtikuuta.

Kolmatta kertaa järjestettävä Creative Business Camp on kasvanut vuosi vuodelta, ja tänä vuonna tapahtumaan odotetaan 600 osallistujaa. Keynote-puhujina päälavalle nousevat palkittuna puhujana ja muun muassa yritysvalmentajana tunnettu André Noël Chaker sekä Madventures-duo Riku Rantala ja Tuomas Milonoff. Maailman tuottavimman mobiilipeliyrityksen Supercellin osalta jännitettäväksi jää, kumpi perustajajäsenistä istuukaan Anna Soraisen haastattelupenkkiin.

– Osallistujat saavat paljon pohdittavaa puheenvuoroista ja workshopeista, jotka käsittelevät isoja työelämää koskettavia asioita. Tapahtumasta saa mukaan myös konkreettisia välineitä esimerkiksi puheviestinnän kehittämiseen tai siihen, miten blogia käytetään markkinointivälineenä, projektipäällikkö Hele Kaunismäki kertoo.

Tänä vuonna leiriin kuuluu myös pitchauskilpailu, jossa kolme parasta hakijaa pääsee pitchaamaan eli myymään ideansa päälavalle monisatapäisen yleisön eteen. Miniseminaareissa tartutaan rohkeasti yhteiskunnallisesti ajankohtaisiin teemoihin, kuten maahanmuuton mahdollisuuksiin.

Creative Business Campin yksi tärkeä tehtävä on tuoda esiin alueen yrityksiä, asiantuntijoita, projekteja ja innovaatioita – ja sitä kautta lisätä tietoa ja keskinäistä yhteistyötä. Tapahtuma on tarkoitettu yrittäjille, yrittäjiksi aikoville sekä julkisen ja yksityisen sektorin työntekijöille, jotka haluavat löytää uutta energiaa ja työkaluja luovempaan työhön ja bisneksen tekoon. Creative Business Campin järjestää Turun Seudun Kehittämiskeskus yhteistyössä Logomon kanssa. Tapahtuman pääkieli on suomi.

______

Median edustajat ovat tervetulleita Creative Business Campiin

Aika: tiistaina 19.4.2016 klo 8.45–17.15

Paikka: Logomo, sisäänkäynti Logomo-salin pääovista, Köydenpunojankatu 14, Turku

Verkkosivut: www.creativebusinesscamp.fi

Lisätiedot: Hele Kaunismäki, hele.kaunismaki@turku.fi, +358 50 559 0374

Median ilmoittautuminen 15.4. mennessä: Anna Saarenoja, anna.saarenoja@ground.fi, +358 40 743 4310

Huom! Pyydämme ystävällisesti kertomaan mahdollisista haastattelutoiveista ilmoittautumisen yhteydessä. Siten varmistetaan, että haastateltavat ovat käytettävissä oikealla hetkellä.