Ensimmäinen asuntojen viemärisaneerauksia tekevä yritys sai sertifikaatin PutkiReformille ISO 9001 -sertifikaatti

Consti Yhtiöihin kuuluvalle PutkiReformille on myönnetty ISO 9001 -sertifikaatti ensimmäisenä asuntojen viemärisaneerauksia tekevänä yrityksenä. Sertifikaatti kattaa yrityksen koko toiminnan ja on varmistus PutkiReformin laatujärjestelmän korkeasta tasosta.

Sertifiointiprosessin avulla PutkiReformi halusi varmistaa laatujärjestelmänsä toimivuuden ja toimintansa asiakaslähtöisyyden. PutkiReformin laatujärjestelmä on ollut käytössä jo vuodesta 2004, mutta nyt tehty koko toiminnan sertifiointi tapahtui maaliskuussa 2011. Sertifioinnin toteutti kansainvälisesti arvostettu Det Norske Veritas (DNV).

Kansainvälisesti käytetty ISO 9001 -sertifikaatti todistaa, että PutkiReformi toimii parhaiden käytäntöjen ja standardien mukaisesti ja että se täyttää kaikki standardin asettamat vaatimukset. Sertifikaatin edellyttämien säännöllisten auditointien avulla voidaan arvioida perusteellisesti koko toiminnan kehitys- ja parannustarpeet.

ISO 9001 -sertifikaatti on meille samalla tunnustus siitä, että teemme jatkuvasti työtä viemärisaneerausten uusien menetelmien kehittämiseksi. Laatujärjestelmä on myös loistava apu päätöksenteon systematisoinnissa ja nopeuttamisessa. Toimintamme on nyt nostettu kokonaan uudelle tasolle, sanoo PutkiReformin toimitusjohtaja Jan-Erik Luther.

PutkiReformilla on vahva tahtotila jatkuvasti parantaa oman toimintansa laatua. Sertifioinnin yhteydessä DNV:n konsultoima riskienhallinta (Risk Based Certifikation™) tuo selvää lisäarvoa yrityksen toimintaan. Sen avulla on helppo hahmottaa yritykseen liittyvien taloudellisten riskien lisäksi myös teknisten, ekologisten ja yhteiskunnallisten riskien koko kuva ja vaikutus yrityksen toimintaan.

Mielestäni kaikilla saneerausalan yrityksillä on haastava tehtävä ja samalla velvollisuus pitää huolta työnsä laadunvalvonnasta ja -kehityksestä. Me haluamme pitää huolta siitä, että palvelumme täyttävät kaikki kriteerit ja asiakkaamme voivat luottaa siihen, että toimintamme laatu on kaikkien asetettujen standardien mukaista, Luther jatkaa.

Nyt myönnetyn ISO 9001 -sertifikaatin lisäksi PutkiReformin menetelmällä on myös VTT:n menetelmäsertifikaatti. PutkiReformi on myös ainoa viemärisaneerausyritys, jonka saneeraamat putket vakuutetaan uusina. Vakuutusyhtiöt myöntävät erilaisia ikävähennyksiä, mutta Lähivakuutus luokittelee PutkiReformin saneeraamat putket uusina.

Jan-Erik Luther, toimitusjohtaja, PutkiReformi Oy, puh. 020 794 0058 tai jan-erik.luther@consti.fi

Consti Yhtiöt ja PutkiReformi

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys. Sen tehtävänä on uudistaa kiinteistökantaa tehokkaasti ja luoda arvoa kiinteistöjen omistajille. Consti Yhtiöissä parhaat rakennusurakoinnin, talotekniikan, linjasaneerauksen, julkisivusaneerauksen sekä piha- ja ympäristörakentamisen yrittäjät ja ammattilaiset ovat saman nimen alla. Moderneja viemärisaneerausmenetelmiä tarjoava PutkiReformi on osa Consti Yhtiöitä.

www.putkireformi.fi