Innolink Directin toimitusjohtajaksi Maria Haapavaara

Innolink Directin toimitusjohtajana on aloittanut 1.2. Maria Haapavaara. Haapavaara on työskennellyt Innolink Researchin palveluksessa 10 vuotta, joista viimeiset kolme vuotta tutkimusjohtajana. Haapavaaran asiakkaisiin kuuluu mm. suuria kansainvälisiä yrityksiä, sekä paikallisia merkittäviä toimijoita.

maria haapavaaramaria haapavaaramaria haapavaaraInnolink Directin tuotteina ovat mm. liidien generoiminen ja myyntikäyntien sopiminen. Directin paneeli tavoittaa sekä kotimaiset, että ulkomaiset kuluttajat. Paneeli toimii yli 10 maassa ja panelisteja on yhteensä 10 miljoonaa.

Nuoresta iästään huolimatta Haapavaaralla (31) on pitkä kokemus yritysten toiminnan kehittämisestä. Hänen osaamiskenttään kuuluu yritysten myynnin kehittäminen ja kasvattaminen. Hän on pitkäjänteisesti parantanut tutkimuksen ja konsultoinnin avulla asiakkaiden tuloksellisuutta. Haapavaara on Innolink Reserchissä vetänyt Business-tiimiä sekä koko myyntiä. Viimeisin vastuu hänellä oli teknologiakehityksessä omien asiakkuuksien ohella.

‒ Asiakastyytyväisyyteen kuuluu paljon enemmän, kuin usein ymmärretään. Tutkimustulosten pohjalta voidaan kehittää myynnin prosesseja ja hakemaan oikeanlaisia kanavia, joilla parhaimmat asiakkaat tavoitetaan. Haluan auttaa asiakkaitani löytämään ne kanavat, sanoo Haapavaara.

‒ Directin toiminnan kehittäminen vaati henkilön, joka tuntee asiakkaiden lisäksi Innolink Groupin yritysten toiminnan. Maria on erinomainen henkilö viemään Directin toimintaa eteenpäin, sanoo Innolink Groupin toimitusjohtaja Marko Kukkola.

Innolink Directin tavoitteena on tuottaa entistä konkreettisempia myynnin tuloksia asiakkailleen ja asiakasanalyysiä strategian kehittämiseksi. Directin palveluiden lisäksi asiakkaiden käytössä on Innolink Groupin muiden yritysten palvelut.

Maria Haapavaara / Innolink Direct, puh. 050 3260 866
Marko Kukkola / Innolink Group, puh. 040 544 0780

www.innolinkgroup.fi
www.innolinkdirect.fi

Innolink Direct on myynnin kohderyhmäpalveluihin, myyntikampanjoihin sekä paneelitietoratkaisuihin keskittynyt asiantuntijayritys. Asiakkaan myyntijohdolle Innolink Direct tuottaa tarkat kontakti- ja kohderyhmätiedot sekä Suomesta että kansainvälisiltä markkinoilta. Directin tulosvastuullinen telemarkkinointi ja siihen kytkeytyvät sähköiset suoramarkkinointipalvelut tukevat päätavoitetta liidien, myyntikäyntien ja suorien asiakkuuksien muodossa. Innolink Direct kehittää ja ylläpitää sähköisiä kuluttajapaneelipalveluja; oman ja kumppanitarjoaman kautta Directin paneelipeitto on Suomen laajin.  Osana konsernin kokonaistarjoamaa Innolink Direct vastaa myynnin ja markkinoinnin kohderyhmäpalveluista sekä suoramyyntikampanjoiden käytännön toteutuksesta.