Jalostaja Para Team Urheilugaalan kumppaniksi – yhteistyö nostaa esiin paraurheilun merkitystä

Perheyhtiö Jalostajan luotsaama Jalostaja Para Team on käynnistänyt yhteistyön Urheilugaalan kanssa. Jalostajan sponsorointihankkeen ja Urheilugaalan yhteisenä tavoitteena on nostaa esiin paraurheilijoita ja heidän parampaa arkeaan.

– Urheilugaalan yhteistyökumppanina haluamme nostaa esiin paraurheilijoita ja heidän taustavoimiensa merkitystä. Perheyhtiönä jaamme Urheilugaalan arvot, kuten rohkeuden, ilon ja yhdessä tekemisen, jotka näkyvät vahvasti myös paraurheilijoiden kanssa tekemässämme yhteistyössä, kertoo Jalostajan myyntijohtaja Jaakko Lundén.

Jalostaja tukee kaksivuotisella hankkeella yhdentoista parayleisurheilijan uraa ja parampaa arkea. Viime vuonna käynnistynyt Jalostaja Para Team -projekti on sekä Jalostajan että suomalaisen parayleisurheilun historian mittavin sponsorointihanke.

Vuosittain järjestettävä Urheilugaala kokoaa urheilun tekijät yhteen juhlistamaan suomalaista urheilua.Urheilugaala tukee Jalostajan tavoitetta tuoda esiin suomalaisia paraurheilijoita ja kehittää heidän menestymismahdollisuuksiaan.

– Suomalaisen paraurheilun esiin tuominen ja merkityksen vahvistaminen on meille tärkeää. Yhteistyö Jalostajan kanssa tukee hienosti tätä tavoitettamme,sanoo Urheilugaalan pääsihteeri Riia Martinoja

Tiimin kapteenina toimiva ratakelaaja Leo-Pekka Tähti korostaa yhteistyön ja näkyvyyden merkitystä paraurheilun tukemiseksi.

– Suomalainen paraurheilu ansaitsee enemmän arvostusta niin kilpakentillä kuin niiden ulkopuolellakin. Jalostaja Para Team ja Urheilugaalan kanssa tehtävä yhteistyö ajavat tätä tärkeää asiaa ja vahvistavat paraurheilijoiden asemaa, Tähti sanoo.

Lisätiedot:

Jaakko Lundén
myyntijohtaja
Oy Lunden Ab Jalostaja
p. 040 901 1919

jaakko.lunden@jalostaja.fi

Riia Martinoja
Urheilugaalan pääsihteeri
p.
riia.martinoja@urheilugaala.fi

Jalostaja on osa Oy Lunden Ab -nimistä perheyritystä, joka perustettiin vuonna 1959. Jalostaja valmistaa monipuolisia elintarvikkeita, ja sen tunnettuja brändejä ovat Jalostaja, Auran ja Chef Lundén. Omien brändien lisäksi tuotannossa on sekä kaupan merkkejä että toimintaa merkittävien elintarvikeyritysten alihankkijana. Oy Lunden Ab:n liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa, ja yritys työllistää noin 500 elintarvikealan ammattilaista.
www.jalostaja.fi/parateam