Joulupukkia viedään – poikkeuksellinen työkeikka Maltalta

Huonoja uutisia suomalaisille: Joulupukki viettää tänä vuonna jouluaaton Välimeren lämmössä. Eikä ihme – puolen minuutin työkeikasta joulupukki ja hänen apurinsa saavat yhteensä 15 000 euron palkkion. Maltalainen nettikasinoyritys Videoslots järjesti ainutlaatuisen rekrytointikampanjan löytääkseen parhaan mahdollisen suomalaispukin yrityksen joulujuhlaa riemastuttamaan.

Joulupukin rekrytointitempauksen järjestänyt Nettikasinoyritys Videoslots sai yhteensä huimat 351 videohakemusta tehtävään. Työtarjouksessa joulupukki- ja apuriehdokkaita houkutteli viikon matka Maltalle sviittimajoituksineen sekä yhteensä 15 000 euron palkkio. Joulupukin ainoa työtehtävä on toivottaa yrityksen 10-henkiselle Suomi-tiimille hyvää joulua. Apurin tehtävänä taas on sparrata pukkia.

– Halusimme löytää joulujuhlaan parhaan mahdollisen joulupukin, ja sen löytämiseen täytyy panostaa. Joulu ei tuntuisi joululta ilman joulupukkia, Videoslotsin Finnish Country Manager Joonas Karhu iloitsee.

Korkeatasoisten kilpailuvideoiden joukosta voittajaksi valittiin porvoolaisen Hannu Mikkolan Pukki pinteessä -niminen videohakemus. Mikkolan ja hänen apurinsa Emppu Peltolan voittovideolla kaapattu joulupukki esittää vangitsijansa 15 000 euron lunnasvaatimukset Videoslotsin väelle. Palkintosumma jakautuu voittajien kesken niin, että joulupukki tienaa keikasta 10 000 euroa ja apuri 5000.

– Emme oikeastaan edes miettineet voittoa, sillä videon tekeminen oli niin hauskaa. Iloisin mielin tietysti lähdemme Maltalle, Mikkola toteaa.

– Voittajavideossa oli panostettu paitsi tarinaan myös toteutukseen. Se oli oivaltava, hauska ja todella laadukkaasti toteutettu. Se erottui joukosta hauskuudellaan – ja onhan joulu nimenomaan ilon juhla, Karhu kertoo.

Joulupukki matkaa apuri seuranaan Maltalle 23. päivä joulukuuta, joten suomalaiskoteihin ei pukki valitettavasti enää aatoksi ennätä. Pukki lomailee Maltan lämmössä uudenvuoden yli.

Videoslots on vuonna 2011 perustettu maltalainen nettikasinoyritys, joka tarjoaa ainoana kasinona maailmassa yli 1800 erilaista videokolikkopeliä.

Voittajavideo on katsottavissa osoitteessa www.pukkirekry.com/osallistuja/toivoo-ihailija.

Joonas Karhu, Videoslots, puh. +356 995 045 98, joonas.karhu@videoslots.com
Hannu Mikkola, puh. 040 528 2323