Mediakutsu: Logomo Byrån Grand Opening – Uniikki toimitilakokonaisuus tukee luovaa työtä

Logomo Byrå on nyt valmis: perjantaina 23.8. vietetään uuden luovan talouden yrityskeskuksen avajaisia. Media on tervetullut tutustumaan toimitilojen moderniin toimintakonseptiin, ennakkoluulottomaan designiin ja talossa toimiviin yrityksiin.

Aika: Perjantai 23.8.2013 klo 10.00–11.30
Paikka: Logomo Byrå, Köydenpunojankatu 14, Turku

Logomo Byrån uudet 5 000 neliön toimitilat ovat ennakkoluuloton yhdistelmä vanhaa teollisuusrakennusta ja modernia suomalaista suunnittelua. Byrån kantava idea on ollut toteuttaa täysin uudenlainen tilakombinaatio yrityksille keskustan kupeeseen. Erilaiset ja erikokoiset tilaratkaisut tukevat yhteisöllisyyden rakentumista talon vuokralaisten kesken. Byrå kokoaa saman katon alle lähes 50 yritystä ja yli 200 luovan alan ammattilaista, jotka edustavat mm. it-alaa, palvelumuotoilua, markkinointia ja mainontaa, konsultointia, koulutusta ja tutkimusta. Monen eri alan osaajan lisäksi Byråssa tehdään eri korkeakoulujen projekteja.

Byrå tarjoaa median edustajille mahdollisuuden tutustua tiloihin ja toimintaan. Toimintakonseptista ja tiloista ovat kertomassa Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä ja Hartela-yhtiöt Oy:n kiinteistökehitysjohtaja Kari Mäkelä. Myös Byråssa olevien yritysten edustajia on tilaisuudessa paikalla.

Mediatilaisuudessa kerrotaan myös Logomon käynnissä olevasta rakennusvaiheesta ja mitä uutta taloon on vielä tulossa. Lisäksi media pääsee tutustumaan Byrån eri tiloihin.

Ilmoittautumiset 20.8.2013 mennessä press@ground.fi.

Lisätietoja Päivi Saarinen, Ground Communications, puh. 040 196 2350, paivi.saarinen@ground.fi.

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii vanhassa VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomon konsertit, näyttelyt, elokuvat ja erilaiset tapahtumat tarjoavat yleisölle koettavaa läpi vuoden. Vuonna 2012 Logomossa järjestettiin satoja tapahtumia, joissa oli noin 180 000 kävijää. Nyt Logomossa on avattu 5 000 m2 toimitilaa luovien alojen yrityksille. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita taiteilijoille.