MTV goes Varsinais-Suomi

Tervetuloa MTV:n Varsinais-Suomessa kuvatun Bucketlist-ohjelmasarjan julkistustilaisuuteen

Aika: maanantai 14.11.2011 kello 10.30

Paikka: Kinopalatsi, Sali 9 (2. krs), Kauppiaskatu 11, Turku

MTV (Music Television) ja Varsinais-Suomi julkistavat seutukunnan markkinoimiseksi tehdyn, 30-osaisen ohjelmasarjan. Kyseessä on ainutlaatuinen, nuorisokohderyhmälle suunnattava aluemarkkinointi-kampanja, jonka ideana on tehdä markkinointia huippumediabrändin kanssa – alueen nuorten näkökulmasta.

Tilaisuudessa esitetään ennakkotraileri ja ensimmäinen aito, 3–4 -minuuttinen jakso MTV-kanavalla esitettävästä ohjelmasarjasta. Ohjelmissa MTV:n VJ Axl Smith laittaa itsensä likoon MTV-asenteella seikkaillessaan mitä erikoisimmissa paikoissa ja tilanteissa ympäri Varsinais-Suomea.

Ohjelmasarjalle tehdään myös verkkosaitti www.mtvbucketlist.fi. Sisällöntuotantoon on rekrytoitu mukaan Turun AMK:n opiskelijoita bloggaajiksi, online-toimittajiksi ja tuotannon avustajiksi.

Opiskelijoista on lisäksi valittu ohjelmasarjan juontajiksi kaksi VJ:tä, jotka julkistetaan tilaisuudessa.

Lisäksi tilaisuudessa ovat paikalla MTV:n maajohtaja Erja Morottaja ja VJ Axl Smith. Varsinais-Suomen puolelta paikalla ovat hankkeen markkinointiryhmän puheenjohtajana toiminut Kalle Euro sekä toimitusjohtaja Jonne Saivosalmi yhteismarkkinointihankkeen projektinjohtotoimistona toimivasta Place Marketing Oy:stä.

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan 10.11. mennessä press@ground.fi tai 040 1962350, Päivi Saarinen.

MTV Networks, Country Manager Erja Morottaja, puh. 040 865 0226, morottaja.erja[at]mtvne.com

Place Marketing Oy, toimitusjohtaja Jonne Saivosalmi, puh. 040 743 4282, jonne.saivosalmi[at]placemarketing.fi

Turun ja Varsinais-Suomen yhteismarkkinointihanke kerää yhteen kaikki Varsinais-Suomen kärkitoimijat. Hankkeen merkittävimmät tahot edustavat Turkua, Turun ympäristökuntia, Loimaan seutua, Salon seutua, Vakka-Suomea ja Turunmaata. Julkisen sektorin lisäksi hankkeessa on mukana alueen yrityksiä ja yhteisöjä. Yhteismarkkinoinnin budjetti vuosille 2010–2011 on n. 1,8 miljoonaa euroa. Nykymuotoisena yhteismarkkinointihanke jatkuu ainakin vuoden 2012 loppuun.

MTV Networks on maailman suurin globaalimediaverkosto, joka kattaa väestön esikoululaisista aikuisiin. MTV Networksin 135 kanavaa ja yli 200 interaktiivista palvelua tavoittavat nämä kohderyhmät tarkasti eri jakelukanavien kautta. Globaalisti MTV Networksin brändit näkyvät liki 500 miljoonassa kotitaloudessa 161 maassa 32 kielellä. MTV Networksillä on myös 32 laajakaistaportaalia ja 139 internetsivustoa eripuolilla maailmaa. Pohjoismaissa MTV Networksillä on omat MTV-kanavat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Kanavilla on yhteensä yli 7 miljoonaa katsojaa. Suomessa MTV Networksin kanavista jakelussa ovat MTV:n lisäksi MTV Rocks, MTV Dance, MTV Hits, VH1, VH1 Classic sekä väkivallaton lastenkanava Nickelodeon.