Myllyyn Varsinais-Suomen suurin muotikatu

Kaikki uuden Myllyn avajaisissa 4.11. ovensa avaavat liikkeet ovat varmistuneet. Kauppakeskuksessa toimii laajennuksen jälkeen yli 150 liikettä. Yksi vetonauloista on Varsinais-Suomen monipuolisin muotikatu, jonka 53 liikettä tarjoavat laajasti vaihtoehtoja lasten, nuorten ja aikuisten pukeutumiseen.

Aiemmin julkaistujen XXL:n, New Yorkerin, Clas Ohlsonin ja Halosen lisäksi merkittäviä uusia tulijoita ovat lelujen suurmyymälä Toys R Us, urheilu- ja vapaa-ajan liike Top-Sport* sekä pukeutumisen ja muodin erikoisliikkeet Carlings, Nanso, Björn Borg, BikBok, Halti ja Luhta Brand Store. Uusia kenkäliikkeitä ovat Skopunkten, Rieker, Tamaris, Vagabond ja Clarks.

– Uudesta Myllystä tulee seudun ylivoimaisesti monipuolisin palveluiden keskittymä. Myllyyn tulee noin 60 uutta liikettä. Jos kävijä etsii vaikkapa muotia, liikuntavaatteita, leluja tai kodin tuotteita, Myllystä löytyy hänelle varmasti laaja kattaus erilaisia vaihtoehtoja, Myllyn toimitusjohtaja Pertti Vikkula sanoo.

Eniten liikkeiden määrä kasvaa pukeutumisen ja asusteiden segmentissä. Nykyisten liikkeiden kanssa ne muodostavat yhden Suomen suurimmista muotiliikkeiden keskittymästä. Asiointia muotikadulla täydentää yli kymmenen uutta ravintolaa ja kahvilaa.

Myös perheet on huomioitu pukeutumisessa. Ovensa avaavat muun muassa äitiys- ja lastenvaatteisiin erikoistuneet Fiilinki ja Jesper Junior.

Yli 8 000 neliötä urheilua ja vapaa-aikaa

Mylly vahvistaa laajennuksella asemaansa myös seudun suurimpana urheilu- ja vapaa-ajan liikkeiden keskittymä. Kauppakeskuksessa avautuu Haltin ja Top-Sportin liikkeet, Stadium on uudistunut ja Intersport sai uuden kauppiaan lokakuussa. Kauppakeskuksessa on yli 8 000 neliötä urheilua ja vapaa-aikaa.

– Meillä on saman katon alla kaikki kolme suurta toimijaa. Uskon, että keskittymästä hyötyvät sekä asiakkaat että liikkeet.

Intersport laajenee ensi keväänä merkittävästi. Myös muita uusia liikkeitä ja laajennustöitä nähdään ensi vuoden alussa. Muun muassa Halonen avaa 2 200 neliön myymälänsä kevään aikana.

*Avaa tilansa vasta avajaisten jälkeen.

_____

MYLLYN UUDET LIIKKEET

Ahorita*, Airo Gelato, Bacaro Doppio, BikBok, Björn Borg, CandyTown, Carlings, Clarks, Clas Ohlson, Classic Pizza, Dicento, Fiilinki, Finlayson, Finnmari, GoHome:), Greenz, Hairlekiini, Halonen*, Halti, Hanko Sushi, Iittala, Indiska, Jesper Junior, Jungle Juice Bar, Kirjakassi, Kulman Kuppila, Laatukoru, Luhta Brand Store, MBakery, Nanso, New Yorker, Picnic, Punnitse & Säästä, Qualitano, Rapido, Rieker, Rosso, Ruohonjuuri, Sinooperi, Skopunkten, Seacret Spa, Tiger, Tamaris, Teknik Magasinet, Tsiken, Top-Sport, Toys R Us, Vagabond Store, XXL

*Avaa tilansa vasta avajaisten jälkeen.

_____

Lisätietoa:
Pertti Vikkula
Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja
pertti.vikkula@kauppakeskusmylly.fi

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus, joka avattiin vuonna 2001. Myllyn alue sijaitsee Raision suunnassa, noin 10 minuutin ajonmatkan päässä Turun keskustasta. Laajentuneessa Myllyssä on kerrospinta-alaa noin 83 000 neliötä, ja siellä toimii noin 150 liikettä. Laajennuksen myötä Myllystä tulee Suomen kuudenneksi suurin kauppakeskus. Kauppakeskuksessa palvelee tavarataloja, urheilu- ja vapaa-ajan liikkeitä, vaateliikkeitä, ravintoloita, kahviloita ja erilaisia erikoisliikkeitä. Vuonna 2014 Myllyssä kävi 4,4 miljoonaa asiakasta.
www.kauppakeskusmylly.fi