PowerParkin uusi liikekeskus työllistää 70 henkeä

Huvivaltio PowerParkin yhteyteen avataan uusi RoadHouse-liikekeskus. RoadHouse monipuolistaa alueen ostostarjontaa sekä toimii merkittävänä piristysruiskeena taloudelle työllistämällä yhteensä 70 henkilöä. Ravintoloita ja erikoisliikkeitä tarjoava liikekeskus tavoittelee vuosittain miljoonaa kävijää.

Elämyspuisto PowerPark laajenee, kun uusi RoadHouse-liikekeskus avaa ovensa asiakkaille huomenna 15. toukokuuta. Alahärmässä kantatie 19 varressa sijaitseva liikekeskus tuo työpaikkoja ja monipuolistaa alueen palveluita. Kaikkiaan liiketiloja 5 000 neliön kauppakeskuksessa on kymmenen ja liikekeskuksen liikkeet työllistävät yhteensä noin 70 henkeä.

– Kauppakeskus palvelee PowerParkin noin 450 000 kävijän lisäksi kaikkia alueen asukkaita ja ohikulkijoita. On hienoa, että tätä kautta saamme alueelle uusia työpaikkoja ja liikekeskus piristää varmasti alueen taloutta laajemminkin, arvioi PowerParkin johtaja Mikko Kiviluoma.

Kauppakeskus palvelee vuoden ympäri ollen kiinni ainoastaan joulupäivän, uudenvuodenpäivän ja juhannuspäivän. Tavoitteena on miljoona kävijää vuosittain.

Kansainvälinen ruokamaailma ja erikoisliikkeitä

RoadHouse-liikekeskuksen sydän on ostosbulevardi, johon on haettu keskieurooppalaista katutunnelmaa. Lasikatettu bulevardi tarjoaa viihtyisiä kahviloita ja ravintoloita sekä kauppahallimaisen ostoskadun, josta löytyy muun muassa ranskalaistyylinen artesaani-leipomo, tuoreita liha-, kala- ja juustotuotteita tarjoava palvelulinjasto sekä aito italialainen gelato-jäätelötehdas. Lisäksi liikekeskukseen tulee K-market Härmä.

RoadHousessa on myös muotimerkkien shop-in-shop outlet-myymälä, joka myy muiden muassa Guessin, Swarovskin ja Liu Jon tuotteita. Kesäkuussa avautuu sisustus- ja lahjatavaroita myyvä Finnmari.

– RoadHouse tarjoaa uudenlaisen ravintola- ja shoppailuympäristön eurooppalaisella tunnelmalla sävytettynä. Halusimme luoda viihtyisän keskuksen, jossa perheiden on helppo asioida yhdessä.

Lisätiedot:

Mikko Kiviluoma, p. 050 383 6651, mikko.kiviluoma@powerpark.fi

johtaja, PowerPark

PowerPark on vuonna 2000 avattu elämyspuisto Etelä-Pohjanmaalla Alahärmässä. PowerParkissa on mm. huvipuisto, Euroopan suurin sisäkartinghalli, Suomen ensimmäinen 5D-elokuvateatteri, Satumaailma perheen pienimmille Röllimetsineen, Hevoskeskus ja lukuisia majoitus- ja ravintolapalveluja. PowerParkissa käy vuosittain noin 450 000 vierasta.