Satumaasta L’Oréalin pohjoismainen digikumppani

Mainostoimisto Satumaa on valittu yhdeksi kosmetiikkajätti L’Oréalin sopimustoimittajaksi markkinointiviestinnän palveluntarjoajien kilpailutuksen kautta. Sopimus kattaa digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelun ja toteutuksen pohjoismaisella tasolla.

”Yhteistyö on monipuolista ja antoisaa – on hienoa olla mukana vahvistamassa maailman suurimpiin lukeutuvan kosmetiikkayrityksen brändien digipresenssiä” kommentoi toimitusjohtaja Marko Edfelt Satumaasta.

Uuden sopimuskokonaisuuden kautta Satumaa tarjoaa L’Oréalille monipuolisia digitaaliseen viestintään ja markkinointiin liittyviä palveluja. Yhteistyö onkin käynnistynyt vauhdikkaasti – Satumaa on toteuttanut L’Oréalin eri tuotemerkeille, mm. Maybellinelle, L’Oréal Parisille, Vichylle ja La Roche-Posaylle, paitsi kampanjakokonaisuuksia, myös erilaisia Facebook-sovelluksia, sekä digitaalisia myynnin- ja asiakkuudenhallinnan työkaluja.

Satumaalla on myös voimassaoleva sopimus L’Oréal Active Cosmetics Divisionin kanssa osaston brändien BTL-toimenpiteistä pohjoismaissa. ”Vichy-merkin uudistuksen yhteydessä keväällä 2012 kartoitimme uusia yhteistyömahdollisuuksia Suomessa. Satumaa vakuutti meidät, ja syksyllä myös muut pohjoismaat siirtyivät käyttämään Satumaata. La Roche-Posay -merkkimme seurasi perässä, ensin Suomen ja nyttemmin kaikkien pohjoismaiden osalta. Satumaa on alusta asti ymmärtänyt hyvin brändiemme ytimen ja tavoitteet, sekä apteekkijakelukanavamme tarpeet.  Yhteistyö on ollut hedelmällistä, helppoa ja ennenkaikkea tuloksellista!”  kommentoi L’Oréal Active Cosmetics osastonjohtaja Minna Martikainen.

Marko Edfelt, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Satumaa Oy
marko.edfelt@satumaa.eu
, 040 861 9317

Mainostoimisto Satumaa on vuonna 1996 perustettu täyden palvelun mainostoimisto, jolla on toimipisteet Turussa ja Helsingissä. Yritys työllistää 36 alan ammattilaista. www.satumaa.eu