Sunborn Catering vastaa jatkossa Logomon kaikista catering-palveluista

Logomo ja Sunborn Catering laajentavat yhteistyötään. Sunborn Catering vastaa 1.1.2014 alkaen kaikesta Logomon catering-toiminnasta. Sopimus on osa laajempaa yhteistyötä ja uudistaa Logomossa tarjottavat ravintola- ja catering-palvelut.

Sunborn Catering vastaa jatkossa Logomon tapahtumien, kokousten, kongressien ja juhlien catering-palveluista. Lisäksi Sunborn Catering jatkaa Logomon ravintolan Kitchenin pyörittämistä ja sen palvelujen kehittämistä.

Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsän mukaan yhteistyö Sunbornin kanssa Kitchenin puitteissa on luonut vankan pohjan kumppanuudelle.

‒  Olen erittäin iloinen yhteistyön jatkumisesta, koska nyt pääsemme aidosti ja kokonaisvaltaisesti keskittymään toiminnan kehittämiseen. Ihmiset tulevat Logomoon viihtymään ja kokemaan elämyksiä ja yksi tärkeä osa sitä elämystä on hyvä ruoka, sanoo Rytsä. Sunbornilla on palvelujen kehittämiseen tarvittavat resurssit ja osaaminen.

Yksi Logomon kantavista ajatuksista on olla luova toimija ja kokeilla uudenlaisia palveluja. Siksi Logomo hakee kumppanuuksilta ketteryyttä ja nopeaa reagointia. Paikallinen perheyritys pystyy Rytsän mukaan parhaiten toimimaan joustavasti, mutta kuitenkin pitkäjänteisesti kehittämään parempaa asiakaspalvelua.

Sunborn Cateringin toimitusjohtaja Hans Niemi on innoissaan yhteistyön syvenemisestä.

‒ Meillä on vahva halu olla mukana kehittämässä Suomen kiinnostavinta tapahtumataloa yhdessä logomolaisten kanssa. Logomo on jo ottanut paikkansa luovana elämysten talona, mutta emme halua jämähtää siihen, vaan yhdessä tehdä Logomosta vieläkin näkyvämmän toimijan, Niemi sanoo.

Vuonna 2011 toimintansa aloittanut Logomo on kasvanut yhdeksi Suomen merkittävimmistä tapahtumataloista. Vuonna 2012 Logomossa järjestettiin satoja tapahtumia, joissa oli noin 180 000 kävijää. Tänä vuonna Logomossa on yli 500 erilaista tapahtumaa ja tilaisuutta.

Logomo Oy:n toimitusjohtaja Päivi Rytsä, puh. 050 5960 773, paivi.rytsa(at)logomo.fi
Sunborn Catering Oy:n toimitusjohtaja Hans Niemi, puh. (02) 445 6251, hans.niemi(at)sunborn.com

Sunborn Catering on osa turkulaista Sunborn Group -konsernia, jolla on kymmenien vuosien kokemus hotelli- ja ravintola-alalta. Sunborn Group omistaa ja operoi muun muassa Naantalin ja Ruissalon Kylpylöitä ravintola Pinellaa sekä Chaîne des Rôtisseurs -kilvillä palkittua Naantalin Kylpylän Le Soleil -ravintolaa.

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii vanhassa VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomon konsertit, näyttelyt, elokuvat ja erilaiset tapahtumat tarjoavat yleisölle koettavaa läpi vuoden. Vuonna 2012 Logomossa järjestettiin satoja tapahtumia, joissa oli noin 180 000 kävijää. Kesällä 2013 Logomossa avattiin Logomo Byråssa 5 000 m2 toimitilaa luovien alojen yrityksille. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita taiteilijoille.