Suomalainen OneMind Dogs mukaan Nestlé Purinan kasvuohjelmaan

Suomalainen koirankoulutusyritys OneMind Dogs on yksi viidestä Nestlé Purinan kansainväliseen UNLEASHED-kasvuohjelmaan valitusta kasvuyrityksestä. Yhteistyö tähtää yritysten kansainväliseen kasvuun ja tuotekehitykseen voimakkaasti kehittyvässä lemmikkimarkkinassa.

Maailman suurimpiin eläinruokavalmistajiin kuuluva Nestlé Purina julkisti 23.6. uuden UNLEASHED-kasvuohjelman, joka tukee kansainvälisille lemmikkimarkkinoille tähtääviä kasvuyrityksiä. Yksi viidestä kasvuohjelman ensimmäiselle kaudelle mukaan valitusta yrityksestä on turkulaislähtöinen, vuonna 2012 perustettu OneMind Dogs, joka on erikoistunut online-koirankoulutukseen.

– Olemme valtavan kiitollisia päästessämme mukaan näin kovatasoiseen kasvuohjelmaan. Yhteistyö Nestlé Purinan ja UNLEASHED-ohjelman kanssa on meille ainutkertainen mahdollisuus kehittää palveluamme alan isoimpien asiantuntijoiden kanssa, kertoo OneMind Dogsin toimitusjohtaja Noora Keskievari.

Mukaan kasvuohjelmaan haki 120 yritystä 28 maasta. Puoli vuotta kestävän UNLEASHED-ohjelman puitteissa yritykset saavat yhteistyön ja yksilöllisen mentoroinnin lisäksi vähintään 50 000 Sveitsin frangin – noin 47 000 euron – rahoituksen toimintansa kehittämiseen. Muut valituksi tulleet yritykset ovat BlueNalu Innovations San Diegosta, BorrowMyDoggy Lontoosta, Natu Barcelonasta sekä Petable Lissabonista.

OneMind Dogsin on siivittänyt kansainväliseen menestykseen sen ainutlaatuinen koulutusmetodologia, joka perustuu koiran näkökulman ymmärtämiseen. Aiemmin agility-koulutukseen keskittynyt OneMind Dogs keräsi viime vuonna yli 500 000 euron joukkorahoituksen uuden pentukoulutusohjelmansa lanseeraukseen Yhdysvalloissa. Sijoituksia saatiin 16 eri maasta.

Keskievari uskoo, että yhteistyö Nestlé Purinan kanssa mahdollistaa yhä suuremman kasvun kansainvälisillä markkinoilla.

– Yhdessä Purinan vahvan osaamisen ja ymmärryksen kanssa pystymme kehittämään palveluamme ja siten tukemaan koiraperheiden onnellisempaa arkea entistäkin paremmin, Keskievari lisää.

Lisätiedot:
Noora Keskievari