Suositut avoimet ovet Logomossa 15.6.

Logomo avaa ovensa kaikille kiinnostuneille jälleen 15. kesäkuuta klo 11–14. Toista kertaa järjestettävillä avoimien ovien päivillä kurkistetaan Logomon salaisiinkin paikkoihin, jonne tavallisesti ei ole pääsyä.

Ilmaiset kierrokset Logomon tiloissa alkavat puolen tunnin välein klo 11.30 alkaen. Kierroksella käydään mm. Logomo-lavalla, backstagella, elokuvateatterissa, taiteilijatiloissa, kaupunginteatterin lämpiössä sekä Byrån ja Konttorin tiloissa.

Turun kaupunginteatterin Rock of Ages -tuunauspajassa voi taiteilla oman logoehdotuksensa ja voittaa Ruisrock-liput. Nopeimmille kävijöille on jaossa Tom of Finland -ilmapalloja.

Päivän aikana arvotaan lippuja Logomon syksyn tapahtumiin, mm. Antti Tuiskun, Billy Talentin, Hectorin, Yön ja Ismo Leikolan keikoille. Lounas Logomo Kitchenissä tarjoushintaan 9 euroa, lapset 5 euroa. Logomon yhteistyökumppaneilla on tarjolla erityistarjouksia kävijöille, myös Ville Viking on paikalla.

Viime vuonna tapahtuma herätti suurta kiinnostusta, ja tapahtumassa kävi noin tuhat vierailijaa. Tänä vuonna avoimien ovien päivään odotetaan samanlaista yleisömäärää.

Tervetuloa kurkistamaan Logomon kulissien taakse!

Yhteistyökumppanit:

Avarn, Bright, DNA, Kotimaailma, Kuntec, Lippupiste, Messukeskus, Scandic, Sunborn, TOK, Viking Line, YIT, Yle Turku ja Yle Åboland, Yrityssiivous, Åbo Underrättelser.

Tapahtumasivut

Päivi Rytsä