Vesa Tujunen Make it Simplen toimitusjohtajaksi

Markkinointitoimisto Make it Simple on nimittänyt VTM Vesa Tujusen toimitusjohtajakseen 1.1.2018 alkaen. Tujunen on työskennellyt Dynamo & Sonin toimitusjohtajana ja sitä ennen TBWA Helsingin Executive Creative Directorina.

– Olen seurannut Make it Simplen toimintaa tarkasti jo vuodesta 2015, sen perustamisesta lähtien, Tujunen kertoo.

– Toimiston alkutaival on ollut aivan poikkeuksellinen. Se on onnistunut  tekemään ansiokasta markkinointia, joka ei ole jäänyt huomaamatta. Make it Simple on ehtinyt voittaa muun muassa Grand Effien, se on ollut mukana tekemässä Vuoden Markkinointitekoa ja ollut yksi Vuoden Huippujen palkituimmista toimistoista. Nyt marraskuussa se palkittiin hopealla Epicassa, Tujunen luettelee.

Tujunen kiinnostui Make it Simplen tarjouksesta erityisesti toimiston yrityskulttuurin vuoksi.

– Make it Simplessä vallitsee no bullshit -kulttuuri. Siellä keskitytään olennaiseen, eli luovaan suunnitteluun. Yrityksellä on omat teesinsä, joita se noudattaa pilkuntarkasti. Niissä toimintatavat on määritelty tarkasti siten, että työ sujuu mahdollisimman tehokkaasti. Nyt toimistolla on hyvä vauhti päällä. Se on saanut useita uusia asiakkuuksia vuoden 2017 lopussa.

– Olemme erikoistuneet brändiin ja luovaan suunnitteluun, ja Tujusella on runsaasti näyttöjä molemmista. Niiden ansiosta hän on todella hyvä vahvistus tiimiimme. Linjasimme jo toimiston perustamisvaiheessa, että emme rekrytoi yleisjohtajia. Meillä jokainen työntekijä osallistuu konkreettiseen asiakastyöhön, Make it Simplen hallituksen puheenjohtaja Jarkko Tuuri sanoo.

Tujunen sanoo lähtevänsä tekemään töitä yrittäjähenkisesti.

– Vastuullani on toimiston hallittu kasvattaminen. Teemme siis rekrytointeja yhä harkiten.

Lisätiedot:
Vesa Tujunen, CEO