Äänikirjoista isänpäivän hittilahja

Muualla Pohjoismaissa suuren suosion saavuttaneet äänikirjat yleistyvät myös Suomessa. Gummerus Kustannus on lisännyt äänikirjatuotantoaan, ja äänikirjojen jakelu verkkokauppojen kautta on käynnistynyt vilkkaana.

Suomalaisetkin ovat innostuneet äänikirjoista, jotka tuovat suosikkitarinat suoraan kuulolle ja tajuntaan. Automatka taittuu dekkarin lumossa ja kiireinen isä kuuntelee äänikirjaa harrastusten pyörteessä. Enää ei ikääntyvänkään isän tarvitse tihrustaa tekstiä kirjan sivuilta. Gummeruksen äänikirjat ovat helposti ladattavissa merkittävistä suomalaisista verkkokaupoista. Äänikirjan saa hetkessä esimerkiksi uudistuneesta MTV3 Store Download -latauskaupasta kotikoneelle, mp3-soittimeen ja matkapuhelimeen. Verkkokaupan uutuutena on lahjakortti, jonka voi ostaa pankkitunnuksilla ja antaa eteenpäin. Mattimyöhäinenkin ehtii vielä isänpäiväostoksille. GUMMERUKSEN LADATTAVAT ÄÄNIKIRJAT 2009 Bach Richard: Lokki Joonatan Baldacci David: Kunnian vartijat Cunningham Michael: Tunnit Gavalda Anna: Viiniä keittiössä Kaste Petri, Muste Henrik: Suomen parhaat vitsit Knutsson Gösta: Pekka Töpöhännän uudet seikkailut Knutsson Gösta: Pekka Töpöhäntä koulussa Leino Marko: Joulutarina Noronen Paula: Supermarsu ja lööppilehmän tapaus Noronen Paula: Supermarsu lentää Intiaan Päätalo Kalle: Ihmisiä telineillä Roberts Nora: Kaukainen unelma Rönkä Matti: Isä, poika ja paha henki Rönkä Matti: Tuliaiset Moskovasta Sipilä Jarkko: Kylmä jälki Sipilä Jarkko: Prikaatin kosto Sipilä Jarkko: Seinää vasten Tabermann Tommy: Eroottiset runot Tabermann Tommy: Runot 1970-2006 Tuomainen Hannu: Niko – Lentäjän pojan tarina LISÄTIETOJA: Tiina Kristoffersson, Kehitysjohtaja, Gummerus Digital Oy, p. 0400 815 912, tiina.kristoffersson@gummerusdigital.com