Kirjatori Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

Kirjatori Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Arto Lahdenperä. Hän aloittaa tehtävässään 1.12.2010. Edellinen toimitusjohtaja Mika Saukkonen on irtisanoutunut tehtävästään ja hänen työtehtävänsä päättyvät 10.12.2010.

Arto Lahdenperä on toiminut pitkään kirja-alan vähittäismyynnin tehtävissä mm. Suomalainen Kirjakauppa Oy:n varatoimitusjohtajana ja Suomen Info-kirjakaupat Oy:n toimitusjohtajana. Kirjatorin toimitusjohtajaksi Lahdenperä siirtyy Laatukirja Oy:n toimitusjohtajan paikalta. Lahdenperän tavoitteena on edelleen vahvistaa Kirjatorin myyntiä hinta-laatusuhteiltaan parhailla valikoimilla, ketjumaisella toiminnalla ja luoda pohjaa kannattavalle kasvulle.

Lisätietoja
Ilkka Kylmälä, Gummerus-konsernin hallituksen puheenjohtaja, p. 040 527 32 58, ilkka.kylmala@gummerus.fi

Arto Lahdenperä, p. 044 3423319

Kirjatori
Kirjatori Oy toimii osana Gummerus-konsernia ja sen liikeideana on myydä korttien ja monien eri kirjakustantamoiden loppu- ja tarjouseriä ja jossa valikoimat täyttyy ja uudistuu viikoittain. Yhteistyökumppaneitamme ovat kirjankustantamot ja muut kirjamuotoisia painotuotteita julkaisevat yritykset ja yhteisöt Suomessa. Kirjatorilla on 16 myymälää tai myyntipistettä ympäri Suomea. Kirjatorilla on töissä 65 henkilöä.