Lehdistötiedote: Poimi golfammattilaisen vinkit rautamailoilla pelaamiseen

Golfin ammattivalmentaja Hanna Teerijoki jakaa tieto-taitonsa kirjassa Puhdas osuma – Golf rautamailoilla. Siinä havainnollistetaan selkein kuvin ja tekstein, miten rautamailoilla lyödään oikein, ja mitä yleisimmin tehdään väärin. Golfbägiin mahtuvassa käytännön oppaassa kuvataan yksityiskohtaisesti kaikki svingin vaiheet.

”Olen vuosien ajan kouluttanut tuhansia golfareita ja huomannut, että aloittelijoiden lisäksi myös kokeneet golfarit kaipaavat yksityiskohtaista analyysiä svingistä”, Teerijoki kertoo. Golfia jo harrastaneet saavat oppaasta Teerijoen näkemyksellisiä ohjeita pelin parantamiseen. Aloittelijat taas saavat hyvät eväät uuteen lajiin.

Teerijoki neuvoo vuosien peli- ja valmennuskokemuksella etsimään oikeanlaisen gripin, oikean asennon lyöntiin, ja oikean kulman, jolla mailan tulee osua palloon. Puhtaan osuman ehtona on perusasioiden oivaltaminen, hiominen ja harjoittelu.

”Epäpuhdas osuma tuo huonon fiiliksen ja herättää kysymyksen, mitä tehdä toisin. Tämän kirjan tarkoituksena on vastata tähän kysymykseen”, Teerijoki täsmentää.

Hanna Teerijoki on tavattavissa Golfmessuilla, jotka järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 7.–9.2.2014.

Hanna Teerijoki
Hanna Teerijoki on ollut jalkapallon, jääpallon, jääkiekon, maahockeyn, kaukalopallon ja golfin maajoukkuepelaaja. Hän on myös kaksinkertainen Ruotsin jääkiekkomestari. Hän on valmistunut golfin ammattivalmentajaksi Vierumäeltä ja sen jälkeen vastannut yli 10 000 golfarin koulutuksesta reilun kymmenen vuoden aikana.

Hanna Teerijoki: Puhdas osuma – Golf rautamailoilla

Kati Turpeinen, tiedottaja, p. 044 349 7790, kati.turpeinen@gummerus.fi