Vituttaako elämä?

Haluatko menestyä työelämässä ja rikastua? Laihtua ja voida hyvin? Hallita aikaasi ja onnistua ihmissuhteissasi? Oletko reppahousu luuseri, joka kaipaa muutosta elämäänsä? Rehellinen elämäntaito-opas Eniten vituttaa elämä (Gummerus) neuvoo oikealle polulle onnen tavoittelussa. Suomen viralliset vitutuskirjailijat Pasa ja Atpo ovat miettineet puolestasi, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Mukana on muun muassa minimivaivaperiaate, kolmiportainen rahanhankkimis- ja käyttämisohjelma, oletko työelämän luuseri -testi ja kaveriportfolioanalyysi.

Eniten vituttaa elämä irvailee self help -kirjallisuudelle, elämäntaitobisnekselle ja meille tavallisille reppahousuille, jotka kuvittelemme että elämäntaito-opas voi avata tien onneen ja menestykseen. Menestyä voi todistetusti myös tekemällä vähemmän tai jopa tekemättä mitään. Helvetisti yrittämisen sijaan voit myös heittäytyä odottamaan ihmettä. ”Jos ihme jossain vaiheessa tapahtuu, on menestyksesi huikea ja ohittaa heittämällä helvetisti yrittäjän!

Läskeille ja läskinmielisille Pasa ja Atpo ovat kehittäneet yksiportaisen laihdutusohjelman. Jos se ei onnistu, voit muuttaa ajattelutapaasi. Jojolaihduttamalla onnistut pudottamaan painoasi usein ja laskutavasta riippuen voit väittää pudottaneesi painoa vuoden aikana jopa 287 kiloa. Tämä on kovaa kamaa firman laihdutuskisassa! Voit myös päättää tulla toimeen maksimipäkin kanssa. Se onnistuu kun muistat saapua paikalle hyvissä ajoin, jotta puuskutuksesi ehtii tasoittua ja tiedostat, että pystyraitaiset vaatteet ovat sama kuin ripustaisit kaulaasi lapun, jossa lukee ”olen läski”.

Tunnetko riittämättömyyttä ihmissuhteissasi? Mitä jos alkaisit hengata reppanoiden kanssa? ”Kaltevalle pinnalle ajautuneiden monialaepäonnistujien kanssa et joudu kuuntelemaan meisselimäisistä mökkiprojekteista ja näyttävistä Monacon-matkoista. Näin oma elämäsi alkaa vaikuttaa ihan normaalilta.

Pasa & Atpo
Eniten vituttaa kaikki -menestysteos nosti Pasan ja Atpon tuntemattomuudesta bestseller-listan kärkeen. Kulttikirjaa on myyty tähän mennessä yli 30 000 kappaletta. Uutuusteoksessaan kirjailijat lyövät pöytään täyslaidallisen elämänohjeita jokaiseen tilanteeseen. Tämän kirjan lukemisen jälkeen asiat ovat edelleen perseellään, mutta ainakin niille voi nauraa.

Pasa & Atpo, Eniten vituttaa elämä – Rehellinen elämäntaito-opas
Ovh. 19,50 €