UUSI PALVELUKONSEPTI Hääjärjestelyiden helpottamiseen

Report this content

Arjamaria Hääkonsultti tuo markkinoille uuden palvelukonseptin, jonka idea on helpottaa morsiusparia omien häiden suunnittelussa. Kahden tunnin Jotain Sinistä -intensiivikurssi sisältää kaiken sen, mitä sinun oikeasti tarvitsee tietää järjestäessäsi itse omat hääsi.

Kurssilla perehdytään hääpäivän organisointiin ja aikatauluttamiseen niin, että juhlapari voi nauttia päivästään ilman ylimääräisiä paineita.

Suomessa avioituu edelleen vuosittain lähes 30 000 paria. Tilastokeskuksen mukaan ensikertaa avioituvien naisten keski-ikä vuonna 2011 oli 30,6 vuotta ja miesten 32,9 vuotta. Ensimmäistä avioliittoa solmivat ovat vuosi vuodelta yhä vanhempia kertoo tilastokeskuksen tutkimus.

Avioitumisen keski-iän noustessa, usein myös tavoitteet kasvavat ja samalla aikaa on entistä vähemmän. Siksi olemme kehittäneet tälle sukupolvelle uuden palvelun, jonka avulla he voivat säästää aikaa omien häidensä järjestämisessä.
"Olen vuosia seurannut suomalaisten hääkulttuuria ja huomannut, että alkuun ajatellaan: etsitään vain juhlapaikka, varataan kirkko, valitaan catering, ostetaan kukat, sormukset ja vaatteet. Hääjärjestelyt kuitenkin vaativat paljon enemmän ja on todella stressaavaa huomata se vasta onnellisen tapahtuman kynnyksellä”, sanoo Arjamaria Oy:n toimitusjohtaja Arja Apo

Jotain Sinistä -kurssi on ns. pikapassi hääjärjestelyiden saloihin. Saman tiedon saat toki viettämällä yöttömiä öitä netissä, mutta kenellä on tänä päivänä aikaa sellaiseen? Jotain Sinistä -kurssin käymällä saat samat tiedot, ja samalla voi fiilistellä lasillisella kuohuvaa. Kurssin käyneillä on myös mahdollisuus henkilökohtaiseen konsultointiin", Apo kertoo

"Kursseille ei ole tarkoitus tulla yksin, vaan yhdessä sulhasen, kaason tai vaikka tulevan anopin kanssa", kertoo Apo. "Häät ovat kuitenkin aina iso asia ja niihin panostetaan paljon. Olisi mukavaa, jos ne sujuisivat ongelmitta. Rakastan Kultaisen käytöksen kirjaa, joten kursseilla saa myös pikaisen perehdytyksen hääetikettiin."

Koska palvelu on aivan uutta Suomessa, moni saattaa olettaa, että Arjamaria Hääkonsultti on hääsuunnittelija, mutta näin ei kuitenkaan ole: suunnittelun parit tekevät edelleen itse.

Seuraavat Jotain Sinistä -kurssit ovat:
Hilton Helsinki Kalastajatorppa, 25.4.2013
Scandic Rosendahl - Tampere, 16.5.2013
Hotelli Scandic Julia - Turku, 18.5.2013

Lisätietoja antaa:
Arjamaria Oy, Arja Apo, Omistaja/Hääkonsultti, p. 041 5109 771,arja.apo@haakonsultti.fi
------------------
Arjamaria Oy on tammikuussa 2013 perustettu yritys jonka toiminta pyörii tällä hetkellä Arjamaria Hääkonsultti - aputoiminimellä.
Yritys on kokonaan suomalaisen Arja Apon omistuksessa. www.hääkonsultti.fi tai facebookissa arjamaria hääkonsultti.

Avainsanat: