Haltian saavutti Amazonin AWS IoT Competency -akkreditoinnin IoT-kumppaneille

Report this content

Kansainvälinen IoT- ja tuotekehitystalo Haltian on saavuttanut AWS IoT Competency as Technology Partner -akkreditoinnin. Haltian on yksi muutamista valituista kumppaneista maailmanlaajuisesti joka tarjoaa sekä IoT-laitteet yhteyksineen, että ohjelmistoratkaisut niiden hallintaan ja ylläpitoon. Uusi akkreditointi todistaa että Haltianin Thingsee IoT-laitealusta on yksi maailman johtavista IoT-datankeräysalustoista.

Oulu 2.1.2020: Oululainen IoT-yritys Haltian Oy tiedottaa saaneensa Amazon Web Services (AWS) IoT Competency -statuksen (AWS) Partner Network -kumppanuusverkostossa (APN). Akkreditointi on osoitus syvästä AWS-osaamisesta ja se todistaa että Haltianin Thingsee IoT-alusta täyttää  AWS:n vaatimukset IoT-turvallisuudelle, -arkkitehtuurille ja kokonaisvaltaiselle optimoinnille.

Uuden tason saavuttaakseen Haltian kävi läpi Amazonin validointiprosessin johon kuului valittujen asiakasreferenssien arviointi sekä Thingsee -alustan kaikkien kerroksien täydellinen validointi mukaan lukien tuotanto, laitteet, yhteydet, pilvipalvelut, API:t ja sovellukset.

Asioiden internet on nyt helppoa

Thingsee on nopea reitti IoT-ratkaisuihin. AWS-kumppanuus mahdollistaa sen että Thingsee IoT-laitealusta on helppo ottaa käyttöön ja halinnoida jopa satoja tuhansia asiakkaan verkossa olevia IoT-laitteita. Lisäksi alusta sopii yhteen muidenkin pilvipalvelujen, kuten Microsoft Azuren, Google Cloudin, IBM Cloudin kanssa. Haltianin vahva ja tunnustettu AWS IoT osaaminen mahdollistaa myös IoT ratkaisujen toimivuuden langattomissa privaattiverkoissa, mikä on oleellinen osa tulevien 5G verkkojen lisäarvoa.

Haltianin IoT asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Tieto, Lindström, Posti ja Fingrid.

Lisätietoja

Janne Kilpeläinen, Vice President Sales & Marketing, Haltian Oy, puh. +358 40 5434598, email. Janne.kilpelainen@haltian.com

Haltian

Haltianin kehittämä, laajasti käytössä oleva IoT-teknologia-alusta Thingsee nopeuttaa laajoja IoT-käyttöönottoja. Haltian on myös tarjonnut laitevalmistajille maailmanluokan tuotekehitys- ja suunnittelupalveluja vuodesta 2012. Vuonna 2018 johtava tutkimusyhtiö Gartner myönsi Haltianille Cool Vendor -tunnustuksen sen toimittamista IoT-palveluista, ja vuonna 2019 Haltianista tuli AWS Advanced Technology Partner -teknologiakumppani. Haltian on taustatekijänä monissa kansainvälisissä signature-tuotteissa, joista yksi on Oura-älysormus. Haltianin Specim IQ -hyperspektrikuvauslaitteelle toteutettu suunnitteluratkaisu voitti vuonna 2018 arvostetun Red Dot Design Award -palkinnon. Lisätietoja: https://www.haltian.com