Hämeen kauppakamari luovutti kultaiset elämäntyömerkit forssalaisille elinkeinoelämän edustajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä neljä Lounais-Hämeessä toimivaa yritysvaikuttajaa tunnustuksena vuosien ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Yrittäjä Olli Järvi, Hämeen Valtatieravintolat Oy, Forssa
Kelloseppä Kauko Nyström, Kello-Nyström Oy, Forssa
Diplomi-insinööri Heino Ruottinen, Mitron Group Oy:n hallituksen jäsen, Forssa
Diplomi-insinööri Juha Siitonen, Mitron Group Oy:n hallituksen jäsen, Forssa

”Huomioitavat henkilöt ovat pitkän linjan yrittäjiä parhaasta päästä ja heidän yrityksensä ovat olleet menestystarinoita”, toteaa Hämeen kauppakamarin Forssan Huomionosoitustoimikunnan puheenjohtaja Timo Lindvall

”Keskuskauppakamarin myöntämä kultainen elämäntyömerkki on merkittävä kunnianosoitus pitkästä työurasta”, kertoo Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski. ”Hämeen kauppakamari haluaa nostaa alueen yritysten arvostusta ansiomerkkien myötä. Tuomme esille henkilöitä, jotka yritystoimintansa ansiosta työllistävät ja omalla panoksellaan toimivat alueemme parhaaksi”, Kiiski korostaa.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin hallituksen kokouksessa Forssassa keskiviikkona 15.4.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Tapani Kiiski, p. 0400 814 148
Forssan Huomionosoitustoimikunnan puheenjohtaja Timo Lindvall, p. 0500 815 072