Hämeen kauppakamari luovutti kultaiset elämäntyömerkit lounaishämäläisille elinkeinoelämän edustajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä kolme Lounais-Hämeessä toimivaa pitkäaikaista elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena vuosien ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Toimitusjohtaja Risto Pääjärvi, Suunnittelutieto-Team Oy, Forssa
Toimitusjohtaja Matti Rautionmaa, Suomen Telakone Oy, Humppila
Toimitusjohtaja Jouni Suokas, Jomet Oy, Forssa

”Hämeen kauppakamarilla on miellyttävä tehtävä ojentaa kolmelle lounaishämäläiselle yrittäjälle Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit”, sanoi Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Matti Vihervuori merkkien luovutustilaisuudessa. ”Kaikkia huomionosoituksen saajia yhdistää yli kolmen vuosikymmenen jatkunut ura yrittäjänä. Esimerkillään he kannustavat uusia yrittäjiä luomaan työtä Suomeen”, Vihervuori jatkoi.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin hallituksen kokouksessa Forssassa keskiviikkona 11.9.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Matti Vihervuori, puh. 040 868 2201