Kauppakamarin ansioristi Matti Vihervuorelle ja kultainen elämäntyömerkki Olli Liusjärvelle

Keskuskauppakamari on myöntänyt Hämeen kauppakamarin huomionosoitustoimikunnan esityksestä arvostetun kauppakamarin ansioristin kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja Matti Vihervuorelle.

Kauppakamarin ansioristi myönnettiin tunnustuksena Vihervuoren ansiokkaasta työstä Hämeen kauppakamarin toiminta-alueen ja elinkeinoelämän toimintaedellytysten kehittämiseksi.

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki Olli Liusjärvelle

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Hämeenlinnan Seudun Osuuspankin toimitusjohtaja Olli Liusjärven Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä tunnustuksena vuosien ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi.

”Nyt palkitaan Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän raskaan sarjan vaikuttajia. Molemmilla on ansiokas ja pitkä ura yrityselämässä sekä kauppakamaritoiminnassa. Olli Liusjärvi on tullut mukaan kauppakamaritoimintaan jo vuonna 1987 ja Matti Vihervuori 1993, nöyrä kiitoksemme”, totesi huomionosoitustoimikunnan puheenjohtaja, Kultakeskuksen toimitusjohtaja Ilkka Ruohola merkkien luovutustilaisuudessa.

Huomionosoitukset luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Hämeenlinnassa torstaina 21.11.

Kultakeskuksen toimitusjohtaja Ilkka Ruohola, puh. 0500 494 257