Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Forssan ja Lahden seudun elinkeinoelämän vaikuttajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä viisi Kanta- ja Päijät-Hämeessä toimivaa pitkäaikaista kunta- ja yrityselämän vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Toimitusjohtaja Jukka Ottela, Mediatalo ESA
Toimitusjohtaja Pekka Peltonen, Markinvest Oy
Toimitusjohtaja Pauli Salminen, Forssan Seudun Kehittämiskeskus Oy
Hallituksen puheenjohtaja Seppo Vikström, Isku-Yhtymä Oy
Aluesuunnittelupäällikkö Riitta Väänänen, Päijät-Hämeen liitto

”Hämeen kauppakamari haluaa myönnetyillä kultaisilla elämäntyömerkeillä korostaa alueen yritysten ja kuntien hyväksi toimivien vaikuttajien arvostusta”, sanoi Hämeen kauppakamarin varapuheenjohtaja Markku Virtanen merkkien luovutustilaisuudessa. ”Kunta- ja yrityselämän yhteistyö on noussut entistä tärkeämpään rooliin alueemme toimintaedellytysten parantamiseksi.”

Keskuskauppakamarin johtaja Mika Heikkilä luovutti ansiomerkit ja totesi, että ”On erityisen suuri ilo päästä jakamaan kultaisia elämäntyömerkkejä aktiivisille ja osallistuville yritysjohtajille sekä muuten alueen yritystoimintaa pitkäjänteisesti edistäneille henkilöille. Juuri tällaisten henkilöiden kiittämiseen on luotu Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki.”

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Lahdessa torstaina 20.11.

Hämeen kauppakamarin varapuheenjohtaja Markku Virtanen, p. 0400 481 371
Keskuskauppakamarin johtaja Mika Heikkilä, p. 050 591 0995