Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit itähämäläisille elinkeinoelämän edustajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä neljä Itä-Hämeessä toimivaa pitkäaikaista yritysvaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Asianajaja Martti Kainulainen, Asianajotoimisto Martti Kainulainen Ky
Teollisuusneuvos Keijo Kopra, Versowood Oy ja Versowood Group Oy
Yrittäjä Irja Mällönen-Valkeinen, Isännöitsijä- ja Tilipalvelu I. Mällönen-Valkeinen
Teollisuusneuvos Pekka Weckman, Weckman Steel Oy

”Hämeen kauppakamari haluaa myönnetyillä kultaisilla elämäntyömerkeillä korostaa alueen yritysten ja niiden toimijoiden arvostusta”, sanoi Hämeen kauppakamarin varapuheenjohtaja Sami Kotiniemi merkkien luovutustilaisuudessa. ”Aktiiviset yritystoimijat pitävät alueemme elinkeinoelämän vireänä.”

”Kauppakamari on näissäkin valinnoissaan hyvin huomioinut yrittäjien osaamisen ja kokemuksen”, painotti Hämeen kauppakamarin Heinolan kauppakamaritoimikunnan puheenjohtaja Kari Kiiskinen. ”Yritysten osaamisella on entistä tärkeämpi merkitys toimiakseen kilpailukykyisesti niin lähi- kuin kansainvälisillä markkinoilla”, Kiiskinen totesi.

Elämäntyömerkit luovutti Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä
Hämeen kauppakamarin hallituksen kokouksessa Heinolan kaupungintalolla keskiviikkona 10.9.

Hämeen kauppakamarin varapuheenjohtaja Sami Kotiniemi, p. 040 547 0481
Heinolan kauppakamaritoimikunnan puheenjohtaja Kari Kiiskinen, p. 050 538 0825