Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Lahden seudulla toimiville elinkeinoelämän edustajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä viisi Lahden seudulla toimivaa pitkäaikaista elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena vuosien ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Toimitusjohtaja Heikki Kääpä, Kääpä Oy, Lahti
Toimitusjohtaja Pertti Lemettinen, Levypyörä Oy, Nastola
Yliopettaja, KTL Marjatta Pasanen, Lahden ammattikorkeakoulu, Lahti
Hallituksen puheenjohtaja Hannu Posti, Muovijaloste Oy, Hollola
Toimitusjohtaja Soini Sohlberg, Plymac Oy, Hollola

Elämäntyömerkkien saajat ovat tuoneet vahvan asiantuntemuksensa kauppakamarin edunvalvontatyöhön sekä toimineet pitkään alueemme elinkeinoelämän puolesta, totesi Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Matti Vihervuori merkkien luovutustilaisuudessa. Elämäntyömerkin vastaanottaneiden puolesta kiitoksen esittänyt hallituksen puheenjohtaja Hannu Posti on Muovijalosteen perustajajäsen ja ollut mukana yrityksen toiminnassa vuodesta 1949.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Lahdessa 20.11.2012.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Matti Vihervuori, puh. 040 868 2201