Tapani Kiiski jatkaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtajana

Hämeen kauppakamarin syyskokous valitsi 20.11.2014 kokouksessaan uudeksi varapuheenjohtajaksi Kesko Oyj:n aluejohtaja Timo Heikkilän.  Raute Oyj:n toimitusjohtaja Tapani Kiiski  jatkaa puheenjohtajana ja varapuheenjohtajina jatkavat DA-Design Oy:n toimitusjohtaja Sami Kotiniemi ja Voglia Oy:n toimitusjohtaja Markku Virtanen.

Uudet hallitusvahvistukset

Uusiksi hallitusvahvistuksiksi nousevat Lahden Messut Oy:n toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen, Esan Kirjapaino Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jarkko Haukilahti, Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiön johtaja Arto Jurttila, Envor Group Oy:n toimitusjohtaja Mika Laine, Polttimo Oy:n hallituksen puheenjohtaja Pär-Gustaf Relander sekä Forssan kaupunginjohtaja Sami Sulkko.

Hämeen kauppakamarin hallitus vuonna 2015

Puheenjohtaja Tapani Kiiski, toimitusjohtaja, Raute Oyj, Nastola
Varapuheenjohtaja Timo Heikkilä, aluejohtaja, Kesko Oyj, Lahti (uusi vpj.)
Varapuheenjohtaja Sami Kotiniemi, toimitusjohtaja, DA-Design Oy, Jokioinen
Varapuheenjohtaja Markku Virtanen, toimitusjohtaja, Voglia Oy, Hämeenlinna

Jussi Eerikäinen, toimitusjohtaja, Lahden Messut Oy, Lahti (uusi)
Arto Engbom, tuotantojohtaja, Konecranes Oyj, Hämeenlinna