Yrityselämää-sivusto avattiin Päijät-Hämeessä

Hämeen kauppakamari aloitti tammikuussa uuden jäsenpalvelun ESS.fi –verkkosivustolla yhteistyössä Lahden Seudun Kehitys LADECin, Päijät-Hämeen Yrittäjien ja Mediatalo ESAn kanssa. ”Sivuston nimi on Yrityselämää ja sivustolla julkaistaan uutisia Päijät-Hämeen yritysmaailmasta”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Kirsi Aaltio. ”Esille nostetaan yrityksiä, liikkeenjohtajia ja yrityselämän edustajia”, Aaltio jatkaa.

Sivusto tuo yritysmaailman näkökulman, tarinat ja päivän polttavat aiheet esille. Sivuilla kerrotaan yritysten toiminnasta, tapahtumista ja arjesta. Palvelu ei ole tarkoitettu suorille mainosviesteille.

”Uusi palvelu on kaikkien nähtävillä ja samalla on mahdollisuus tutustua lähemmin päijäthämäläiseen yritystoimintaan”, toteaa Aaltio.

Kauppakamari välittää yritysten uutiset eteenpäin

Kauppakamari välittää Päijät-Hämeessä toimivien jäsenyritysten uutisvinkit ja materiaalit Mediatalo ESAlle, jonka toimituksella on sisällön muokkausoikeus sekä päätösoikeus jutun julkaisemisesta.

”Toivomme, että saamme jäsenyritystemme käyttöön samanlaisen palvelun myös Kanta-Hämeen osalta yhteistyössä alueen toimijoiden ja median kanssa”, Aaltio esittää.

Sivusto löytyy osoitteesta www.ess.fi/yrityselamaa

Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Kirsi Aaltio, p. 044 330 4013