Hand Held Systems tuo Suomeen uuden Itronix GoBook Tablet PC:n

Report this content

TIEDOTE 26.2.2004 Hand Held Systems tuo Suomeen uuden Itronix GoBook Tablet PC:n Itronix Coproration on tuonut markkinoille uuden Windows XP -käyttöjärjestelmällä varustetun Itronix GoBook Tablet PC -laitteen. Vaativissa käyttöolosuhteissa toimiva laite kuuluu Suomessa Hand Held Systems Oy:n valikoimaan. Helppokäyttöinen Itronix GoBook Tablet PC soveltuu muun muassa kuljetusliikkeen ajoneuvoihin työmääräimien hallintaan. Laite on kestävyytensä ja toimintojensa puolesta erinomainen ratkaisu myös kenttähuoltoon tai karttasovellusten käyttöön esimerkiksi metsätaloudessa. Tehokasta tiedonhallintaa Itronix GoBook Tablet PC lyhentää tiedonhallinnan prosessia. Paperiton työskentely vähentää kaksinkertaista kirjausta ja siten virhekirjausten mahdollisuutta. Langattomat ominaisuudet (mm. GPRS, Wlan, Bluetooth) mahdollistavat joustavat yhteydet yrityksen omiin järjestelmiin. Tiedonkulun nopeutuminen ja esimerkiksi ajojärjestelijän ja kuljettajan välisen yhteyden tehostuminen näkyy myös parantuneena asiakaspalveluna, kun asiakastiedusteluihin voidaan vastata nopeasti. Ergonominen, kompaktikokoinen Itronix GoBook Tablet PC on turvallinen työväline. Liikkuvaan työhön suunniteltu laite kestää tärinää muun muassa iskunkestävän kovalevyn ansiosta. Laitetta ei myöskään asenneta kiinteästi kuljetusvälineeseen, jolloin se on myös vaivaton huoltaa. Itronix GoBook Tablet PC:n käyttöaika on noin 3-4 tuntia, lisäakun avulla kuusi tuntia. Laite kestää käyttöä jopa 20 asteen pakkasessa, toisaalta se on myös roiskeveden kestävä. Lisäksi laitteen iso näyttö on selkeä ja helppolukuinen luonnonvalossakin. Käytännölliset lisävarusteet, esimerkiksi ajoneuvoteline ja kantolaukku lisäävät laitteen käyttömahdollisuuksia. Pienen kokonsa ansiosta (27x18,4 x 4,2cm, paino 1.7 kg) laitetta on kevyt kantaa ja käyttää. Edullinen ratkaisu moneen käyttöön Monipuolinen Itronix GoBook Tablet PC ei ole tehty vain liikkuvaan tiedonkäsittelyyn, sillä sen käyttäjä ei tarvitse erillistä PC:tä työpöydälleen. Laite voidaan ottaa helposti toimistokäyttöön pöytätelineen, erillisen näytön ja näppäimistön avulla. Kiireisissä aikatauluissa oikeanlaiset työvälineet lisäävät toimintojen kustannustehokkuutta ja turvallisuutta. Teknisten ja käytettävyyteen vaikuttavien ominaisuuksiensa lisäksi myös Itronix GoBook Tablet PC:n hinta on kilpailukykyinen perinteiseen kannettavaan tietokoneeseen verrattuna, vaikka sen käyttömahdollisuudet ulottuvatkin pitkälle toimiston ulkopuolelle. LISÄTIETOJA Myyntipäällikkö Juhani Salas Hand Held Systems Oy Puh. (05) 811 7031 tai 040 553 2258 juhani.salas@handheld.fi www.handheld.fi. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=35352 HAND HELD SYSTEMS OY Kouvolalainen Hand Held Systems Oy on liikkuviin tietojenkäsittelyratkaisuihin erikoistunut järjestelmätoimittaja. Hand Held Systems Oy:n mobiilit ratkaisut kasvattavat työn tehokkuutta, säästävät kustannuksia ja vähentävät virheitä. Psion Teklogix - radioverkkoja, Psion- ja Itronix-käsi- sekä ajoneuvomikroja edustava yhtiö toimittaa asiakkailleen ajoneuvo-, varasto-, jakelu-, kenttämyynnin tilauspääte-, huolto- ja paikannusjärjestelmiä. Hand Held Systems Oy tarjoaa asiakkaillensa lisäksi ylläpito-, koulutus-, tuotetuki- ja huoltopalvelut. Kuvateksti Hand Held Systems Oy:n valikoimaan kuuluva Itronix GoBook Tablet PC on turvallinen väline etätyöskentelyyn, joka kestää tärinää muun muassa iskunkestävän kovalevynsä ansiosta. Pienen kokonsa ansiosta laitetta on kevyt kantaa ja käyttää. Langattomat ominaisuudet mahdollistavat joustavat yhteydet yrityksen omiin järjestelmiin. Teknisiä ominaisuuksia · Koko: 27,0 x 18,4 x 4,2 cm · Paino: 1,7 kg · Käyttölämpötila-alue: -20...+60 C · Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows XP Tablet PC Edition · Näyttö: 8,4' SVGA TFT ulkokäyttöön soveltuva kosketusnäyttö · Käyttömuisti: 256 - 640 MB Low Voltage SDRAM · Tallennusmuisti: Iskunkestävä 40 GB kiintolevy · Prosessori: 866 MHz Ultra Low Voltage Mobile Intel PIII · Liitännät: PC Card -korttipaikka, CompactFlash-korttipaikka, sisäiset RJ11 ja RJ45 liitännät (fax/modem ja Ethernet), USB (2 kpl), telakkaliitäntä ja lisäakkuliitäntä ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/26/20040225BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/26/20040225BIT00660/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/26/20040225BIT00660/bild.html Kuvia