Ecster aloittaa nettikaupan maksupalvelun Suomessa

Ecster tuo markkinoille ensimmäisen nettikaupan maksuratkaisunsa Suomessa. Jatkossa kauppiaat sekä Suomessa että Ruotsissa voivat tarjota saman sujuvan ostoskokemuksen omille asiakkailleen.

”Ecster on merkittävä suomalaisen erikoistavarakaupan myynnin rahoittaja. On hienoa, että voimme tarjota nyt nettikaupan maksuratkaisun suomalaisille kauppiasasiakkaille ja kuluttajille”, sanoo Ecsterin Suomen Chief Operating Officer Jari Kollani.

Ecster aloitti toimintansa Suomessa aikaisemmin tänä vuonna. Ecsterillä on Ruotsissa ja Suomessa yhteneväiset palvelut nettisivuineen. Nyt kauppias voi myös tarjota omille asiakkailleen Ecster-rahoituspalvelun omassa nettikaupassaan.

”Meille on tärkeää kehittää tuotteitamme ja palvelujamme yhdessä kauppiaiden kanssa. Haluamme tarjota kuluttajille parhaan madollisen asiakaskokemuksen oston yhteydessä. Tuotevalikoimamme laajentaminen Suomessa on meille tärkeä etappi kasvusuunnitelmissamme Pohjoismaissa”, sanoo Ecsterin toimitusjohtaja Sanna K Augustsson.

Ecsterin tavoitteena on tarjota sama ostokokemus riippumatta siitä, missä kanavassa osto tapahtuu, sekä varmistaa vastuullinen lainananto kuluttajille.

Aktiiviraha-liiketoiminta siirtyi Ecster AB:lle yritysoston myötä lokakuussa 2020 Handelsbanken Rahoitukselta. Ecster-tuotemerkki lanseerattiin Suomessa maaliskuussa 2021.

Tietoa Ecsteristä

Ecster on Handelsbankenin kokonaan omistama tytäryhtiö. Ecster toimii yhteistyössä tuhansien myyjäliikkeiden kanssa ja tarjoaa monikanavaisia maksuratkaisuja. Ecsterin pääkonttori on Tukholmassa.

Jari Kollani, Chief Operating Officer, Ecster AB, sivuliiketoiminta Suomessa,  puh. 0500 414884.