Parker Hannifin valitsee HANZAn kaapelisarjojen ja ohutlevyosien valmistajaksi

Kesäkuussa yritysten kesken on allekirjoitettu mittava sopimus kaapelisarjojen valmistuksesta sekä ohutlevyosien valmistamisesta HANZAn tehtaalla Tartossa, Virossa.

Kattavan valintaprosessin jälkeen Parker Hannifin Electronic Controls Division on päättänyt valita HANZAn ensisijaiseksi kaapelisarjojen sekä ohutlevyosien koordinoivaksi toimittajaksi divisioonan Euroopan valmistusvolyymeille.

“HANZA on näyttänyt, että sillä on halua ja kykyä kehittyä,” sanoo Claes Oskarsson, Division Supply Chain Manager Europe, Parker Hannifin ECD, ”Meille Parker Group:ssa on tärkeää, että pystymme kehittämään pitkän aikavälin suhdetta valmistajakumppaneidemme kanssa.”

”Tuntuu hienolta päästä kumppanuuteen alallaan näin arvostetun asiakkaan kanssa,” kertoo Gerd Levin-Nygren, Division Manager HANZA Electronics ”Kansainvälisen kaapelivalmistaja Alfaramin yritysosto nostaa meidät usean potentiaalisen asiakkaan mielenkiinnon kohteeksi, sillä nyt voimme tarjota valmistusta Virossa ja Puolassa sekä myös Slovakiassa ja Kiinassa.”

Lisätietoja antavat:

Gerd Levin-Nygren, Divisionschef HANZA Electronics, gerd.levin@hanza.com, mob: +46 708 116848

Thomas Lindström, Vice President Sales & Marketing, thomas.lindstrom@hanza.com, mob. +46 702983939

___________________________________________________________________________________________________________________________

HANZA on yksi pohjoismaiden johtavista sopimusvalmistajista mekaniikka (ohutlevymekaniikka ja koneistus) - ja elektroniikkatuotteissa (PCBA ja johdinsarjat). Konsernilla on tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa, Virossa, Puolassa, Slovakiassa ja Kiinassa. HANZA konsernin liikevaihto on noin 1,3 miljardia Ruotsin kruunua ja konsernissa on 1 100 työntekijää.

HANZA tarjoaa myös järjestelmien kokoonpanoa, box-build tuotteita sekä räätälöityjä hankinta - ja logistiikkaratkaisuja.