Danny kutsuu kaikki suomalaiset jouluksi kotiinsa

Report this content

Mediatoimisto Happi Mindshare ja suomalaisten ikisuosikki, Ilkka Lipsanen eli laulaja "Danny" lähtevät yhteistyöhön hyvän asian puolesta. Joulun puheenaiheeksi on jälleen nousemassa yksinäisyys. Suomen väestöpyramidi muuttuu epäterveeksi ja perinteinen perhemalli murtuu. Joulu on perinteisesti ollut tärkein yhteenkuuluvuuttamme korostava juhlapyhä. Nykyisessä yhteiskunnassamme tämä perinne on vaarassa. Mediassa yksinäisten joulu on tänä vuonna henkilöitynyt Dannyyn. Koska ihmiset etsivät jouluna läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta, Danny haluaa avata oman kotinsa ovet jokaiselle suomalaiselle. Hapen ja Mainostoimisto Taivaan yhteistyössä kehittämä reaaliaikainen nettitapahtuma antaa kaikille halukkaille mahdollisuuden viettää aattoiltaa Dannyn kanssa hänen Kirkkonummella sijaitsevassa kodissaan. Dannyn kodista lähetetään suora internetTV-lähetys jouluaattona 24.12. kello 18-18.30 sekä 20-20.30. Yhteiseen joulunviettoon odotetaan satoja tuhansia osallistujia. Dannylle voi myös esittää kysymyksiä sähköpostin välityksellä, Danny vastaa niihin suorassa lähetyksessä. Lähetys ja oheispalvelut löytyvät osoitteesta www.vietajouludannynkanssa.fi Dannyn sanoin: "Ihmisen ei kuulu olla yksin". Lisätietoja: Veijo Hytti, toimitusjohtaja, Happi Mindshare Oy, puh. 050-587 1666