Bionovum 60+ on ihanteellinen ravintolisäuutuus senioreille

Report this content

Ikääntymisen myötä vitamiinien ja hivenaineiden pitoisuudet laskevat elimistössä ja niiden imeytyminen heikkenee. Uusi Bionovum 60+ on ravintolisä, joka on suunniteltu erityisesti yli 60-vuotiaille. Monipuolinen valmiste sisältää kolmeatoista erilaista vitamiinia, yhdeksää hivenainetta, useita hyödyllisiä antioksidantteja sekä piristävää guaranaa. Bionovum 60+ on saatavilla Bionovum-verkkokaupasta 15.11. alkaen.

Ikääntyessä ravintoaineiden tarve kasvaa

Tutkimukset osoittavat, että iän myötä monen vitamiinin ja hivenaineen pitoisuus vähenee elimistössä. Tämä voi johtua monestakin syystä. Keho ei välttämättä pysty saamaan, varastoimaan tai hyväksikäyttämään näitä aineita samaan tapaan kuin aiemmin.

Myös elintavat vaikuttavat ravintoaineiden tarpeeseen. Esimerkiksi sairaudet, stressi, tupakointi tai alkoholi voivat lisätä niiden tarvetta. Myös joidenkin lääkeaineiden on havaittu vaikuttavan negatiivisesti muun muassa elimistölle suotuisten vitamiinien tasoihin.

Senioreille kehitetty

Bionovum 60+ -ravintolisän kehitystyössä on huomioitu erityisesti iän myötä ilmenevät muutokset keholle tärkeiden vitamiinien ja hivenaineiden tarpeessa ja saannissa. Uutuustuote on markkinoiden monipuolisin senioreille suunnattu monivitamiini-hivenainevalmiste, joka sisältää ainoana lajissaan sekä K2-vitamiinia että koentsyymi Q10:tä.

Rasvaliukoinen K2-vitamiini edistää  luiden pysymistä normaalina. Voimakas antioksidantti koentsyymi Q10 on vitamiinien kaltainen välttämätön yhdiste. Se auttaa soluja tuottamaan energiaa. Kehon oma koentsyymi Q10:n tuotanto vähenee voimakkaasti noin 30 vuoden iästä alkaen.

Ravintolisä hyvään vitamiini- ja hivenainetasapainoon

Bionovum 60+ päivittäisannos sisältää elimistölle tärkeitä ravintoaineita, kuten B-vitamiiniryhmään kuuluvia tiamiinia, riboflaviinia, niasiinia, pantoteenihappoa, B6-vitamiinia, B12-vitamiinia, foolihappoa ja biotiinia sekä C-vitamiinia, sinkkiä, magnesiumia, kromia ja kuparia.

Valmiste sisältää lisäksi A-, D3-, E-, K2-vitamiineja, magnesiumia, jodia, seleeniä, booria ja molybdeenia sekä vahvoja antioksidantteja: koentsyymi Q10:tä, beetakaroteenia, luteiinia ja lykopeenia. Lisäksi tuotteessa on piristävää guaranaa.

Tuotetiedot:
Bionovum 60+ -ravintolisä; annostus: 2 kapselia  päivässä, sisältö: 60 kapselia, hinta noin 32 €

Jälleenmyynti:
Bionovum-verkkokauppa: www.bionovum.fi