Pureksittava rasvahappovalmiste eye q™ Chews on tällä – Nam!

Report this content

Mansikanmakuisessa, pureksittavassa kapselissa voi piillä pienen ihmisen hyvinvoinnin avain. Tutkittuun ja turvalliseen eye q™ –tuoteperheeseen on nyt saatu pureksittava, ksylitolilla makeutettu kapseli. Kala-kasvisöljykapseli, jossa on korkea EPA-pitoisuus sekä muut tärkeät rasvahapot oikeassa suhteessa, auttaa ylläpitämään keskittymiskykyä ja aivojen normaalia toimintaa.

eye q™ chews kala- ja helokkiöljyä sisältävät kapselit ovat luontaisten omega-3 ja omega-6 rasvahappojen lähde. eye q™ –kapselit auttavat ylläpitämään keskittymiskykyä ja aivojen normaalia toimintaa. Niiden on tutkimuksissa osoitettu olevan avuksi erityisesti oppimis- ja käyttäytymishäiriöistä kärsiville lapsille ja nuorille. eye q™ –kapselit sopivat aikuisille ja yli 3-vuotiaille lapsille.

eye q™:ta tutkitaan eri yliopistojen ja tiedeyhteisöjen toimesta monessa maailman-kolkassa. Englannissa, Durhamin piirikunnassa alkoi syyskuussa poikkeuksellisen suuri tutkimus, jossa 5000 15–16 –vuotiasta koululaista syö eye q™ –rasvahappovalmistetta koko lukuvuoden ajan. Tutkimusaineistona käytetään keväällä tehtävää yleistä tasokoetta, jossa mitataan koululaisten osaamista. Jo edellinen Durhamin piirikunnassa vuonna 2005 suoritettu tutkimus1 osoitti, että valmisteen ansiosta saavutettiin koululaisryhmässä merkittävää paranemista mm. keskittymiskyvyssä ja tarkkaavaisuudessa.

Eye q™ on uudenlainen omega 3-rasvahappovalmiste, jonka sisältämät rasvahapot (EPA, DHA) tukevat aivojen ja silmän verkkokalvon rasvahappotasapainoa. eye q™:n patentoitu kala- ja jättihelokkiöljyseos, kirunaaliöljy, sisältää EPA- ja DHA-rasvahappoja ainutlaatuisessa 4:1 -suhteessa. Tuotteeseen on lisätty myös gammalinoleenihappoa (GLA), joka on peräisin jättihelokinsiemenöljystä.

Englannissa:
Madeleine Portwood (Durham County Council, Oxford, Englanti) puh. +44 780 329 6358, sähköposti madeleine.portwood@durham.gov.uk

Suomessa:
Eye q™ -valmisteen maahantuoja: Harmonia Life Oy, www.harmonia.fi
Lähemmin: Sami Larste puh: (09) 696 2010

1)Alexandra J. Richardson ja Paul Montgomery, "The Oxford-Durham Study: A Randomized, Controlled Trial of Dietary Supplementation With Fatty Acids in Children with Developmental Coordination Disorder." Pediatrics Vol. 115 No. 5 May 2005, pp. 1360-1366.

---tiedote päättyy tähän----