Uutta - Painonpudotus ja kiinteytyminen terveysvaikutteisella vihreällä kahvilla

Report this content

Vihreän teen terveysvaikutukset ovat tunnettuja ja tunnustettuja. Nyt terveystuote-
markkinoita valtaa vihreä kahvi. Belgialaisvalmiste MethodDraine Slimin vihreässä kahviuutteessa on tavalliseen mustaan kahviin verrattuna moninkertainen määrä aineenvaihduntaa kiihdyttävää klorogeenihappoa (CGA). Tuotteesta on poistettu kofeiini, jotta se ei nostaisi verenpainetta. Kliinisesti tutkittu tuote on tehokas ratkaisu painonpudotukseen ja selluliittiin. Valmistetta suositellaan nautittavaksi viiden viikon kuurina. Parhaisiin tuloksiin päästään kun MethodDraine Slim –kuuriin yhdistetään päivittäinen liikunta-annos ja järkevä ateriointi. MethodDraine Slim tunnettiin aiemmin Suomessa nimeillä ColonTonic.

Kliinisesti tutkittu

MethodDraine Slimin vaikuttavat aineosat ovat vihreän kahviuutteen lisäksi mesiangervo ja viiniköynnöksen lehti, jotka edistävät nesteen poistumista kehosta ja tasoittavat sokeri-aineenvaihduntaa. Italiassa v. 2004 ja Puolassa v. 2005 tehdyt kliiniset tutkimukset osoittavat vihreän kahvin nopeuttavan laihdutusta ja estävän jojo-ilmiötä annoksella 400 mg uutetta päivässä.

Selluliittitaistoon tehoa

Nk. selluliittia syntyy rasvasolujen koon kasvusta. Paisuneet rasvasolut tukkivat lymfakäytäviä ja jäykistävät verisuonia. Ihon vanhenemisen myötä myös kollageeni- ja elastiinisäikeet kovettuvat, jolloin iho veltostuu. MethodDraine Slim edesauttaa rasvakertymien poistoa nopeuttamalla rasva-ainevaihduntaa, aktivoimalla verenkiertoa ja poistamalla nestettä kehosta. Puhdas elimistö lisää vireyttä!

Tutusta ColonTonicista
kaksi uutta menestystuotetta

Ortiksen MethodDraine-tuotesarja on ollut Suomessa jo yli 10 vuotta. Sen tunnetuin tuote oli aikanaan ColonTonic, jota parhaimmillaan myytiin Suomessakin kymmeniä, jopa satoja tuhansia pulloja vuodessa. Moni kuitenkin käytti tätä tuotetta suoliston puhdistamisen lisäksi laihduttamiseen, mikä ei ollut tuotteen alkuperäinen käyttötarkoitus.

ColonTonic-tuotteesta syntyi kaksi eri valmistetta: MethodDraine Detox ja MethodDraine Slim. Näiden tuotteiden menestystarinat ovat tuttuja monesta Euroopan maasta.

Laboratoires Ortis
Laboratoires Ortis on vuodesta 1958 erikoistunut rohtokasvipohjaisten terveystuotteiden kehittämiseen ja noudattaa kaikissa tuotteissaan EU:n direktiivejä ja säännöksiä.

Kuva: Harmonian kuvapankista (http://www.harmonia.fi/index.php?mid=696).
Käyttäjätunnus: kauppias
Salasana: kauppias