Hartwall Isojano on oluen juhlaa uuden panimon pihassa

Tiedotusvälineille 12.5.2004 Hartwall Isojano on oluen juhlaa uuden panimon pihassa Hartwall Isojano on perinteikäs koko kansan olutjuhla, jota juhlitaan nyt ensimmäistä kertaa uuden Hartwall Lahden pihapiirissä 19. - 22.5. Tunnelmaa nostattavat loistava esiintyjäkaarti sekä tilaisuutta varten pantu erityinen Isojano-olut. Ensimmäistä kertaa tapahtuman yhteydessä vietetään perheen pienimmille suunnattua Iloisten lasten limujuhlaa helatorstaina 20.5. Hartwall Isojano on kuuluisa maistuvasta oluesta ja Suomen ykkösesiintyjistä. Tapahtumassa on tarjolla sekä koko Hartwallin kattava olutvalikoima että tapahtumaa varten valmistettu Isojano-olut. Olut tarjoillaan suurten olutjuhlien tapaan litran tuopeista. "Tämän vuoden Isojano-olut on perinteiden mukaan suodattamaton ja täyteläinen vahva täysmallasolut. Suodattamattomalla oluella haluamme kunnioittaa maan olutperinteitä", Isojano-olutta kehittänyt Ilkka Hyttinen kertoo. Isojanon musiikista vastaavat maan huippuartistit. Keskiviikkona yleisöä viihdyttää 20-vuotisjuhlakiertueellaan oleva Mamba, perjantaina Tehosekoitin ja Apulanta sekä lauantaina Neljä Ruusua. Iloisten lasten limujuhlaa vietetään Isojano-teltassa helatorstaina 20.5. klo 11 - 15. Koko perheelle suunnatussa tapahtumassa on ohjelmassa mm. kasvomaalausta, pomppulinna, Puuha-Pete, Nuokun sirkus ja Titi- nallet. Tapahtuman pääesiintyjä on Idols-tähti Antti Tuisku. Mukana on myös Puksu-juna, joka vie yleisöä Hartwall Lahden vierailukeskuksen virvoitusjuomamaailmaan, jossa voi tutustua virvoitusjuomien valmistukseen virtuaalisella tehdaskierroksella. Liput Isojanoon maksavat ovelta 15 euroa ja ennakkoon 13 euroa. Ennakkoon lippuja myy Lippupalvelu sekä Lahdessa myös Sokos Lippupalvelu, Lahti Travel Oy ja Prisma Lahti. Torstaiseen lastentapahtumaan on vapaa pääsy. Lisätietoja: Oy Hartwall Ab, Tero Merinen, tero.merinen@hartwall.fi, puh. (03) 862 242. Lehdistölippuja tapahtumaan on saatavissa keskiviikoksi 19.5. Lippujen tilaus ma 17.5. mennessä Tuija Kleimola, tuija.kleimola@hartwall.fi tai puh. (09) 540 2595. www.isojano.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/12/20040512BIT00530/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/12/20040512BIT00530/wkr0002.pdf