Suomalaisglamouria Formula 1 - radoille

6.5.2003 Foster´s Finnish Grid Girl 2004 Suomalaisglamouria Formula 1 -radoille Formula 1 saa lisää suomalaisväriä, kun Foster's tarjoaa yhdelle onnekkaalle suomalaistytölle mahdollisuuden päästä formulakisojen lähtöruudukkoon vuoden 2004 Foster's British Grand Prix'ssä. "Grid tarkoittaa formulakisojen lähtöruudukkoa, johon autot ovat ryhmittyneet aika-ajojen oikeuttamaan järjestykseen", Hartwallin oluista vastaava markkinointipäällikkö Walter Himanen kertoo. "Grid Girls'it, joilla on kunnia pitää starttipaikan näyttötaulua kuljettajien lähtöruuduissa, ovat pitkään olleet osa Formula 1:n glamouria." "Suomalaisen Grid Girl'in valinta käynnistyy syksyllä 2003 Hartwallin järjestämällä Foster´s Finnish Grid Girl -kiertueella. Etsimme tyttöjä, joilla on tyyliä, persoonallisuutta, itseluottamusta ja asennetta olla osa Formula 1:n kansainvälistä hauskuutta ja glamouria. Grid Girls'ien asema on erittäin haluttu Grand Prix'eissa ympäri maailman ja se on myös hieno mahdollisuus tytöille itselleen", Himanen jatkaa. Foster´s on tehnyt yhteistyötä Grand Prix:n kanssa vuodesta 1986 lähtien. Nykyään Foster's on maailmanlaajuisesti Grand Prix:n virallinen yhteistyökumppani ja sen nimissä ovat Australian, San Marinon ja Britannian Grand Prix't. Näissä kolmessa kilpailuissa sillä on mahdollisuus laittaa lähtöruudukkoon omia Foster´s Grid Girl -tyttöjään. Suomi on saanut yhden Grid Girl -paikan kauden 2004 Foster's British Grand Prix -osakilpailuun. Suomalaisedustaja valitaan Foster´s Finnish Grid Girl -kiertueella, joka koostuu kahdeksalla paikkakunnalla järjestettävistä osakilpailuista sekä Helsingin finaalista. Kilpailun tuomaristossa on ravintolamaailman edustajia, kauneus- ja mallimaailman ammattilaisia sekä Hartwallin edustaja. Arvostelukriteereinä Grid Girl - valinnassa ovat persoonallisuus, tyyli, sporttisuus ja englanninkielen taito. "Grid Girl -osakilpailut järjestetään suurimmissa kaupungeissa lähinnä nuorten aikuisten suosimissa yökerhoissa. Tavoitteena on tuoda suomalaisille formulafaneille kansainvälinen tuulahdus formulamaailmasta ja järjestää jollekin onnelliselle unohtumaton elämys Grand Prix - maailman keskipisteessä", kertoo Walter Himanen. Lisätietoja: Oyj Hartwall Abp, markkinointipäällikkö Walter Himanen, puh. (09) 540 2377, walter.himanen@hartwall.fi tai tiedottaja Tuija Kleimola, tuija.kleimola@hartwall.fi, puh. (09) 540 2595. Kuvat: http://kuvapankki.hartwall.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00050/wkr0002.pdf