Entistä monipuolisempia ja tehokkaampia sisältöjä - ketteriin tuotantoihin keskittyvä h&p make vahvistaa hasan & partnersin luovaa tarjontaa

h&p make on ollut hasan & partnersin tarkkaan varjeltu salaisuus, joka on nyt aika tuoda päivänvaloon. Yritysten tarve erilaisille sisällöille on räjähtänyt viimeisten vuosien aikana ja vauhti vain kiihtyy.

hasan & partnersin luova tuotantotoimisto h&p make tekee tuotantojen ja sisältöjen hankkimisesta ja hyödyntämisestä brändeille mahdollisimman helppoa.

– Tuotantoja ajatellaan usein raskaina ja suurina prosesseina, vaikka todellisuudessa myös matalalla kynnyksellä on mahdollista tuottaa skaalautuvia ja laajasti hyödynnettäviä sisältöjä. Jokainen tuotanto rakennetaan kulloisenkin asiakkaan tarpeiden ympärille yksityiskohtaisesti, jolloin resurssit voidaan käyttää mahdollisimman tehokkaasti ilman turhia välikäsiä. Tuplalle tuotettu laajan mittakaavan Space Expedition jalkautui monikanavaisesti kaikkiin pintoihin, kun taas Xiaomille on kuvattu videotuotantoja alusta loppuun asti saumattomasti kompaktin tiimin voimin, executive producer Marc Stevenson kertoo.

Valmiiksi paketoidut sisältötuotannot ja työpajat mahdollistavat sen, että tuotannoista saadaan mahdollisimman paljon irti. h&p make tuo Suomeen nyt ensimmäisten joukossa uudenlaisen ajattelun sisältöjen tuottamisesta ja hallitsemisesta.

– Yksi tuotanto oikeissa käsissä taipuu paljon useampaan kanavaan ja tarkoitukseen kuin usein kuvitellaan. Sisältöpäivät ja sisällön mehustaminen toimintatapoina mahdollistavat paitsi sisältöjen ideoimisen että niiden tehokkaan monipuolisen käytön ja jalkauttamisen eri kanaviin ja käyttötarkoituksiin. Yksi tv-mainos on todellisuudessa myös kymmenen muuta eri kanaviin tarkoitettua sisältöä, Stevenson jatkaa.

Viime vuonna hasan & partnersin tuotantotiimi vastasi yli sadasta tuotannosta muun muassa Keskon, Metsä Groupin ja Plan International Suomen kaltaisille brändeille.

– h&p make valjastaa tuotannot bränditekemisen kärkeen ja tarjoaa yhä saumattomamman yhteyden muun muassa tuotantojen, luovan työn ja designin välille. Isona osana tässä sisältötarpeessa on helposti kulutettava mobiilisisältö, jossa kanavien ja formaattien läpikotaisin tunteminen ja niille tehokkaasti luominen on elinehto. Kevyelläkin tuotannolla voi kustannustehokkaasti tuottaa ihmisille relevanttia ja brändiä rakentavaa laadukasta sisältöä, kunhan suunnitelmat on tehty hyvin. Samaan aikaan esim. Facebookin viimeaikaiset julkistukset metaversestä tarkoittavat, että yrityksillä tulee olla myös näkemys vuorovaikutteisen ja pidempikestoisen sisällön tuottamiseen. h&p make tekee kaikkea tuotantoa tarpeen mukaan, hasan & partnersin toimitusjohtaja Riku Vassinen summaa.

Lue lisää h&p makesta

Eva Kiviranta / Communications Consultant, hasan & partners /eva.kiviranta@hasanpartners.fi / +358 40 7756609

Riku Vassinen / CEO, hasan & partners / riku.vassinen@hasanpartners.fi / +358 44 700 6087