Hästens tuo markkinoille art deco-vaikutteisen vuodeliinavaatemalliston

Sisustustrendeissä on näkyvissä siirtyminen kohti ylellisyyttä, poispäin kovista ja viimeistelemättömistä elementeistä. Näiden trendien mukaisesti Hästensin uusimpaan vuodeliinavaatemallistoon on haettu inspiraatiota 1920-luvulta, pohjoismaisesta klassisismista. Uudessa mallistossa on Hästensin perinteinen valkoinen ruutukuvio, jossa on merensinisiä yksityiskohtia.

Aikakautta kunnioittaaksemme mallisto on valmistettu nykyaikaisesta satiinista. Vuodeliinavaatteiden kangas on lankatiheydeltään 340 ja ne on valmistettu laadukkaasta kammatusta puuvillasta. Kankaan etu on siinä, että se on huomattavasti kevyempi kuin perinteiset ja raskaammat puuvillakudokset. Siinä on myös silkkinen pinta, joka tuntuu koskettaessa sekä viileämmältä että pehmeämmältä.

“Me Hästensillä olemme sitä mieltä, että vuodeliinavaatteiden tulisi olla kevyitä ja lähes painottomia, jotta ne eivät häiritse unta,” sanoi Hästensin tuotantopäällikkö Bretton Essex-Evans. “Tähän mallistoon olemme valinneet kevyimmän kankaan, joka on samalla kestävä ja todella helppo pestä.”

TUOTETIEDOT

• Kangas: 100 % pitkäkuituista puuvillaa. Puuvilla on merseroitu ja tehty näin kiiltävämmäksi ja vahvemmaksi. Se on myös kutistumattomaksi käsitelty, jotta se kutistuu pesussa mahdollisimman vähän (3 %).

• Koot: Tyynyliinoissa 5 kokoa ja 2 mallia: 40x80, 50x60, 50x75, 50x90 ja 60x80 cm. Pussilakanoissa 7 kokoa: 135x200, 155x220, 240x220, 240x230, 240x275, 260x220 ja 275x240 cm.

• Hinnat: Tyynyliinat 50-60 € ja pussilakanat 200-320 €.

LISÄTIETOJA ANTAA:

puh: 46 (0)703 70 43 80, tai mary.petrini@hastens.se

Hästens on sitoutunut parhaan unen luomiseen vuodesta 1852 alkaen. Ruotsin Köpingissä työskentelevät taitavat ammattilaisemme ovat kehittäneet työtään sukupolvien ajan. Jokainen sänky on räätälöity ja tehty käsin yksinomaan parhaista luonnonmateriaaleista. Hästensillä on toimintaa yli 40 maassa ja yli 200 yhteistyökumppania Euroopassa, Aasiassa ja Amerikassa. Pienestä perheyrityksestä on kasvanut maailmanlaajuinen laatusänkyjen valmistaja ja jälleenmyyjä. Lisätietoja on sivustolla www.hastens.com

Avainsanat: