Hästens tuo markkinoille merensinisen yöasumalliston

Jos et saa tarpeeksesi merensinisestä, joka on yksi tämän vuoden suosikkiväreistä, tutustu Hästensin vuoden 2015 yöasumallistoon. Se on valmistettu Hästensin tunnusväristä merensinisestä ja sisältää seitsemän yöasua, jotka ovat saatavana Hästens-myymälöissä marraskuun lopulla.

Hästens on valmistanut aiemmin vain unisex-tuotteita, kuten kylpytakkeja ja pyjamia. Uusi mallisto, joka sisältää sekä miesten että naisten vaatteita, edustaa yrityksen täysin uutta linjaa.

“Ylelliset yöasut on meille luonnollinen seuraava askel”, sanoi Hästensin tuotekehityspäällikkö Bretton Essex-Evans. “Olemme erityisen innoissamme tästä mallistosta, koska se on suunniteltu juhlistamaan Hästensin uutta identiteettiä, johon sisältyy merensininen.”

Kaikki yöasut myydään Hästensin uudessa laatikossa, jossa on tuotemerkin uusi logo. Ne soveltuvatkin ihanteellisesti lahjoiksi.

NAISTEN YÖASUMALLISTON TUOTETIEDOT

• Paita, shortsit, yöpaita ja kimono, joissa on hienovarainen tuotemerkkilogo.

• Pehmeästä modaalisekoitteesta valmistetut paidat, shortsit ja yöpaidat ovat miellyttäviä, joustavia eivätkä ne kutistu tai haalistu helposti. Malliston tuotteissa on silkkiset satiiniyksityiskohdat. Kimonon voi pukea yöasujen päälle tai käyttää vain sellaisenaan.

• Viisi kokoa: S, M, L, XL, XXL.

• Hinnat: paita 50 €, shortsit 40 €, yöpaita 70 €, kimono 110 €

MIESTEN YÖASUMALLISTON TUOTETIEDOT

• Housut, lyhyt- ja pitkähihainen t-paita, joissa on kirjailtu logo.

• Tuotteet on valmistettu luonnollisen pehmeästä puuvillasekoitteesta ja ne ovat kestäviä, miellyttäviä ja joustavia.

• Viisi kokoa: S, M, L, XL, XXL.

• Hinnat: housut 50 €, t-paita 50 €

LISÄTIETOJA ANTAA:

puh: 46 (0)703 70 43 80, tai mary.petrini@hastens.se

Hästens on sitoutunut parhaan unen luomiseen vuodesta 1852 alkaen. Ruotsin Köpingissä työskentelevät taitavat ammattilaisemme ovat kehittäneet työtään sukupolvien ajan. Jokainen sänky on räätälöity ja tehty käsin yksinomaan parhaista luonnonmateriaaleista. Hästensillä on toimintaa yli 40 maassa ja yli 200 yhteistyökumppania Euroopassa, Aasiassa ja Amerikassa. Pienestä perheyrityksestä on kasvanut maailmanlaajuinen laatusänkyjen valmistaja ja jälleenmyyjä. Lisätietoja on sivustolla www.hastens.com

Avainsanat: