Ainutlaatuinen saippua-annostelija tunnistaa käden liikkeestä - Uusi Dettol No Touch -käsisaippua vähentää bakteerien leviämistä

Dettol No Touch on uudenlainen käsisaippua, jonka automaattinen annostelija tunnistaa käden liikkeestä. Saippua tipahtaa kädelle hygieenisesti ilman että saippuapulloa tarvitsee koskea, jolloin bakteerien leviäminen vähenee. Peräti 90 prosenttia bakteereista leviää käsien välityksellä ja  Dettol-tuotteet auttavat katkaisemaan tartuntaketjun. Tuotteet ovat helliä käsille ja sisältävät kosteuttavia ja hoitavia ainesosia.

Bakteerien aiheuttamat taudit ovat jokaisessa perheessä tuttuja. Tartunnoista 90 prosenttia leviää käsien välityksellä paikasta toiseen, esimerkiksi käsipyyhkeen ja erilaisten pintojen kautta tai ruokaa laittaessa¹. Käsienpesulla voidaan pienentää tartuntojen riskiä. Tutkimuksen mukaan tehostettu käsihygienia voi vähentää lasten sairauspäiviä 33 prosentilla ja esimerkiksi tartunnan aiheuttaman vatsataudin riski vähenee huolellisella käsienpesulla 47 prosentilla¹.

Dettol No Touchin innovatiivinen annostelija ja koostumus vähentävät bakteerien leviämistä entisestään. Annostelija annostelee sopivan määrän saippuaa kädelle ilman kosketusta. Lisäksi Dettol No Touch -saippua sisältää kosteuttavia ja hoitavia ainesosia, jotka auttavat pitämään kädet pehmeinä.

Dettol No Touch -aloituspakkaus on saatavilla raikkaan kurkun tai vihreän teen tuoksuisena. Täyttöpakkauksen tuoksuvaihtoehdoista löytyy lisäksi greipintuoksu.

Dettol No Touch on heti käyttövalmis ja täyttöpakkaus on helppo napsauttaa paikoilleen. Annostelijan voi kääntää pois päältä silloin, kun sitä ei käytetä. Laite ei tiputa saippuaa, ja sen kyljessä olevasta ikkunasta voi seurata jäljellä olevan saippuan määrää. Yksi 250 ml pullo riittää 166 käsienpesuun.

Dettol No Touch -aloituspakkauksen (annostelija ja 250 ml saippua) suositushinta on 7,33 € ja täyttöpakkauksen (250 ml saippua) 2,41 €.

Aloituspakkaus sisältää annostelija, yhden saippupakkauksen sekä AA-paristot. Kun käytät Dettol No Touchia, voit olla varma että perheesi käsienpesu on mahdollisimman tehokasta ja tartuntojen leviäminen estyy.

Dettol on hygieniatuotteiden markkinajohtaja

Dettol-tuotteet auttavat vähentämään tartuntojen leviämistä ja parantavat kotien hygieniatasoa. Hygieenisen saippuan käyttö vähentää bakteerien leviämistä ja takaa lisäsuojan taudinaiheuttajia vastaan. Tämä on erityisen tärkeää silloin, kun joku perheenjäsenistä on sairas, sekä vaippojen vaihdon tai ruoan valmistuksen yhteydessä. Dettol on maailmanlaajuisesti hygieniatuotteiden markkinajohtaja ja tuotteita myydään yli 60 maassa. Tuotteet sisältävät käsiä hoitavia ainesosia ja ne ovat dermatologisesti testattuja. Päivittäistavarakaupoissa myynnissä ovat:

Dettol No Touch aloituspakkaus (kurkun tuoksuinen) Annostelija + 250 ml
Dettol No Touch aloituspakkaus (vihreä tee) Annostelija + 250 ml
Dettol No Touch täyttöpakkaus (kurkun tuoksuinen) 250 ml
Dettol No Touch täyttöpakkaus (vihreä tee) 250 ml
Dettol No Touch täyttöpakkaus (greippi) 250 ml
Dettol käsisaippua (Moisture) 250 ml
Dettol käsisaippua (Nourish) 250 ml

Louise Agerley
Nordic Brand Manager, Dettol
louise.agerley@reckittbenckiser.com
puh. +45 22 22 94 46

¹ Source: Luciw P, Larsen S, Ristorp A (2003) Rene hænder giver raske venner (Puhtaat kädet antavat terveemmät ystävät).

² Curtis V. Cairncross S. (2003).Lancet Infectious Diseases; Effect of washing hands with soap on diarrhoea risk in the community: a systematic review

Reckitt Benckiser

Reckitt Benckiser (RB) on maailman johtavia terveys- ja hygieniatuotteiden valmistajia. Yritys on 25 suurimman FTSE- indeksiin kuuluvien yritysten joukossa. Yhtiön liikevaihto on kaksinkertaistunut ja markkina-arvo on  nelinkertaistunut vuodesta 2000.  Useimmat Reckitt Benckiserin tuotteet ovat markkinajohtajia omissa tuotekategorioissaan  Yrityksen liikevaihdosta  35 % tulee viimeisen kolmen vuoden aikana lanseeratuista innovaatisista tuotteista. Yrityksellä on vahva valikoima kansainvälisiä tuotemerkkejä: Finish, Lysol, Dettol, Vanish, Woolite, Durex, Calgon, Airwick, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Veet, Nurofen, Clearasil, Strepsils, Galieve, Mucinex, Scholl ja French, joiden myynti on lähes 70 % yrityksen liikevaihdosta.

Työntekijät ovat Reckitt Benckinserin menestyksen ydin. Reckitt Benckiserillä on kunnianhimoinen vastuullisuusohjelma, jossa yritys on tehnyt aloitteita teollisuuden hiilijalanjäljen vähentämiseksi.

Yhtiön pääkonttori sijaitsee Englannissa ja yhtiö työllistää noin 27 000 työntekijää maailmanlaajuisesti yli 60 maassa. Reckitt Benckiserin tuotteita myydään lähes 200 maassa. Lisätietoja osoitteesta www.rb.com