Aku Ankan erikoisnumero Lehtipoika-spesiaali rajoitetussa myynnissä: Ankkamaiset onnittelut, 100-vuotias!

Rautakirja ja Sanoma Magazines Finland juhlistavat suomalaisen lehtikaupan 100-vuotissyntymäpäiviä julkaisemalla harvinaisen Aku Ankan erikoisnumeron. Aku Ankan Lehtipoika-spesiaali kapsahtaa myyntiin ainoastaan R-kioskeissa ja lehtipisteissä. 100 vuoden kunniaksi erikois-Akun hinta on vain 100 senttiä.

10.9. tulee kuluneeksi 100 vuotta siitä, kun Rautakirja perustettiin hoitamaan lehtien irtonumerokauppaa ja jakelua Suomessa. Alussa lehtipojat myivät lehtiä junissa ja rautatieasemilla, nykyisin Rautakirjan Lehtipiste toimittaa lehtiä 7 600 myyntipisteeseen ympäri maan.

100 vuoden merkkipaalun kunniaksi 2.9. julkaistaan Aku Ankan Lehtipoika-spesiaali, jonka kaikissa sarjoissa sivutaan lehtien irtonumeromyyntiä. Mukana lehdessä on Kari Korhosen upouusi, ennen julkaisematon Mummon mysteerit -sarjakuva sekä Carl Barksin toivesarjis Kuurakettien kilpailu, jossa Akukin nähdään lehtipoikana. Korhonen vastaa myös lehtipoikien inspiroimasta kannesta.

AKU ANKAN ERIKOISNUMERO NRO 35 B/2010
Hinta: 1 euro