Are laajentaa kiinteistönhoidon yhteistyötä Fennian kanssa

Are sai hoitoonsa kaksitoista Henki-Fennian ja Keskinäinen vakuutusyhtiö Fennian kiinteistöä pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa.

Are vastaa kiinteistöjen päivittäisestä ylläpidosta ja teknisestä huollosta. Sopimukseen kuuluvat kiinteistöjen ulko- ja sisätilojen päivittäiset huoltotoimenpiteet sekä talotekniikan ja muiden laitteiden säännölliset ja lakisääteiset huollot. Kiinteistönhoidon tavoitteena on optimoida kiinteistöjen sisäolosuhteita ja samalla pyrkiä merkittäviin energiansäästöihin.

Yhteistyö kattaa eri ikäisiä toimisto- ja liikerakennuksia. ”Kiinteistönhoidon yhteistyö lähtee liikkeelle alkutilanteen kartoituksella, jonka pohjalta voimme tehdä ehdotuksen kiinteistöjen ylläpitokorjauksista ja energiansäästötavoitteista”, sanoo Aren myyntipäällikkö Jose Hämäläinen.

Are on aikaisemmin vastannut asiakkaan neljän kiinteistön hoidosta. Tammikuussa voimaan astuva sopimus on kolmivuotinen.

Are, myyntipäällikkö Jose Hämäläinen puh. 040 300 5744

Are Oy on vahva ja edistyksellinen talotekniikkatalo, joka tarjoaa kiinteistön koko elinkaaren kattavia urakointi-, kiinteistö- ja korjausrakentamisen palveluita. Are Oy on lähes satavuotias perheyhtiö ja osa Onvest-konsernia. Are-konserni työllistää 1 500 ammattilaista Suomessa ja Venäjällä. www.are.fi

Avainsanat: