Are toimittaa talotekniikan Vantaan jätevoimalaan

Lehdistötiedote 14.3.2013

Vantaan Energia valitsi Aren toteuttamaan Vantaan jätevoimalan suuret LVI- ja kiinteistösähköurakat. Tammikuussa alkanut urakka valmistuu helmikuussa 2014.

Vantaan Energia rakentaa jätevoimalan Itä-Vantaalle Kehä 3:n ja Porvoontien risteykseen. Vuonna 2014 valmistuva jätevoimala tuottaa energiaa lajitellusta sekajätteestä.

Are vastaa jätevoimalan LVI-urakasta sekä LVI-laitteiden sähköistyksestä, sprinklereistä, automaatiosta ja jäähdytyksestä. Urakkaan kuuluvat myös voimalakiinteistön sähkötyöt. Nopealla aikataululla toteutettava urakka on Arelle kooltaan merkittävä.

”Olemme toteuttaneet vastaavia voimalaitosurakoita viime vuosina ja saaneet niistä arvokasta kokemusta. Teollisuuskohteissa toimitaan aina yhteistyössä useiden toimijoiden kanssa ja myös työturvallisuusasiat korostuvat isolla työmaalla tavallista enemmän”, sanoo Aren talotekniikkaurakoinnin liiketoimintajohtaja Pepe Perkiö.

Are Oy, Pepe Perkiö, liiketoimintajohtaja, puh. 040 300 5553

Are on 100-vuotias edistyksellinen ja palveleva talotekniikkatalo. Koko elinkaaren kattavat talotekniikkaurakoinnin ja kiinteistön ylläpidon palvelut takaavat asiakkaidemme tilojen energiatehokkuuden ja miellyttävät sisäolosuhteet. Palvelemme asiakkaitamme kaikkialla Suomessa ja tytäryhtiömme kautta Venäjällä, Pietarissa. Are Oy on suomalainen perheyritys ja osa Onvest-konsernia. www.are.fi

Avainsanat: