Are vahvistaa paikallista palveluaan

Are palvelee jatkossa asiakkaitaan yhtenäisen alueellisen Talotekniikkaurakoinnin ja Kiinteistöpalveluiden organisaation kautta. Korjausrakentamisen palvelut ja Elinkaaripalvelut sulautuvat näiden osaksi.

Teollisuuspalvelut toimii edelleen valtakunnallisena kokonaisuutena ja palvelee asiakkaita näiden toimipisteissä koko Suomessa.

”Are on talotekniikan edelläkävijä. Haluamme vahvistaa ja selkeyttää paikallista palveluamme. Näillä muutoksilla tehostamme samalla omaa toimintaamme, jotta voimme kehittää vahvuusalueitamme edelleen ja palvella asiakkaitamme entistä kilpailukykyisemmin”, sanoo Aren toimitusjohtaja Heikki Pesu.

Lisätietoja: Heikki Pesu, toimitusjohtaja, Are-konserni, heikki.pesu@are.fi, puh. 040 300 5450

Aren edistyksellinen talotekniikka luo kiinteistöhyvinvointia. Tarjoamme toimisto-, liike- ja teollisuuskiinteistöihin koko elinkaaren kattavat urakointi-, kiinteistö- ja korjausrakentamisen palvelut sekä korjausrakentamisen palveluja asuinkiinteistöihin. Palvelemme asiakkaitamme 1 700 ammattilaisen voimin koko Suomessa ja tytäryhtiömme kautta Venäjällä, Pietarissa. Liikevaihtomme oli 207 miljoonaa euroa vuonna 2010. Are on lähes satavuotias suomalainen perheyhtiö ja osa Onvest-konsernia. www.are.fi

Avainsanat: