Baswarelta mobiilisovellus hankintaehdotuksien ja laskujen hyväksymiseen

Espoo 6.11.2012 – Baswaren mobiilisovelluksen uusi versio tehostaa liikkuvan työntekijän arkea hankinnasta maksuun prosessien hoidossa. Basware Mobile 1.2 -sovellus toimii sekä iOS että Android käyttöliittymien älypuhelimissa ja tableteissa.

Työntekijöiden liikkuvuuden ja sähköisen sosiaalisen kanssakäymisen lisääntyessä kasvavat myös odotukset mobiilisti suoritettavien tehtävien hoidosta. Yhä useampi yritys haluaa tehostaa työntekijöidensä tuottavuutta ja taata heille pääsyn sekä liiketoiminnan prosesseihin että muuhun tietoon myös toimiston ulkopuolella. Baswaren Mobile 1.2 -sovellus on kehittynyt hankinnasta maksuun -työkalu, joka mahdollistaa käyttäjälleen pääsyn laskutietoihin sekä laskujen ja hankintaehdotusten hyväksymiseen tai hylkäämiseen älypuhelimen tai tabletin kautta. Sovelluksen avulla yritykset voivat nopeuttaa laskujen sekä hankintaehdotusten käsittely- ja hyväksymiskierroksiaan täysin automatisoitujen hankinta- ja ostoreskontraratkaisujen avulla ajasta ja paikasta riippumatta.

Basware julkaisi uuden Alusta-teknologiansa kuluvan vuoden helmikuun 29. päivänä. Alusta -ratkaisut muodostavat pilvipalveluihin perustuvan yritysten sähköisiin liiketoimintaprosesseihin ja tietojen jakamiseen kehitetyn tuoteperheen. Baswaren Mobile 1.2 -sovelluksen avulla sekä laskut että hankintaehdotukset voidaan hyväksyä mobiilikäyttöisesti. Basware Mobile on täysin optimoitu toimimaan kaikissa älypuhelimissa ja tableteissa sekä mobiiliverkossa Adroid ja iOS-käyttöliittymillä. Lisäksi se tukee tietojen sosiaalista jakamista yritysratkaisuissa.

”Nykypäivänä yritykset ja työntekijät ovat entistä riippumattomampia ajan ja paikan rajoituksista. Uudet sovellukset mahdollistavat entistä vapaamman työnteon, joka perustuu työntekijän omiin aikatauluihin tai sijaintiin. Me ymmärrämme hankintaan ja laskutukseen liittyvät vaatimukset. Uuden entistä kehittyneemmän sovelluksemme avulla työ voidaan ajan trendien mukaisesti suorittaa mobiilisti ja sosiaalisesti, mutta silti tehokkaasti. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijät voivat huolehtia työtehtävistään päätelaitteesta riippumatta juuri silloin kun siihen on tarve. Tämä on merkittävä edistysaskel hankinnasta maksuun -prosessien kokonaisvaltaisessa kehittämisessä ja me aiomme jatkaa ratkaisujemme ja palvelujemme kehitystyötä edelleen tulevaisuuden tarpeet huomioiden”, kertoo Baswaren toimistusjohtaja Esa Tihilä.

Baswaren ratkaisuja käyttävät organisaatiot saavat uudet mobiilimahdollisuudet käyttöönsä hankkimalla Basware Mobile -ratkaisun ja lataamalla laitteisiinsa maksuttoman applikaation joko Apples iTunesin tai Google Playn kautta. Ratkaisu on yhteensopiva Applen iOS 4:n ja sitä uudempien päivitysten kanssa. Android vaatii 2.2 tai sitä uudemman version. Lisätietoja löytyy www.basware.fi/mobile

Esa Tihilä, CEO, Basware Oyj
esa.tihila@basware.com

Basware
Basware on maailman johtava pilvipalveluihin perustuvien verkkolasku-, hankinnasta maksuun- ja talousohjausratkaisujen toimittaja. Yhtiön ratkaisuilla on yli miljoona käyttäjää yli 60 maassa. Basware B2B Cloud -ekosysteemissä toimivat ratkaisut ja palvelut mahdollistavat ostajien ja myyjien avoimen ja turvallisen sähköisen asioinnin maailmanlaajuisesti. Ekosysteemi kokoaa yhteen yli 1,9 miljoonaa osto -ja myyntiorganisaatiota. Ratkaisut on suunniteltu vastaamaan kaikenkokoisten organisaatioiden tarpeita ja niissä on sisäänrakennettuna Baswaren pitkäaikainen talousprosessiosaaminen yhdistettynä älykkäisiin pilvipalveluihin ja avoimeen verkkoon.  Baswaren avulla organisaatiot voivat tehostaa hankinta-, ostoreskontra- ja laskutusprosessejaan, saavuttaa huomattavia kustannussäästöjä, parantaa kassavirran ennustettavuutta sekä tiivistää asiakas-toimittajasuhteita. Ratkaisut ovat saatavilla paikallisesti asennettuna, SaaS-palveluna tai prosessiulkoistuksena Euroopassa, USA:ssa sekä Aasia ja Tyynenmeren alueella joko Baswaren omista toimipisteistä tai laajan kumppaniverkoston kautta. Baswaren osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.
www.basware.fi