Coca-Cola lightin muotiyhteistyö jatkuu

Anna Abreun Coca-Cola lightin inspiroimana suunnittelemat farkut myyntiin VILAssa

Yksi suomen valovoimaisimmista poptähdistä, Anna Abreu, on suunnitellut Coca-Cola lightin inspiroimana farkkumallin vaateketju VILAlle. Coca-Cola Lightin, VILAn ja Anna Abreun yhteistyön tuloksena syntynyt ”The Slam Jeans” -farkkumalli on saanut nimensä Annan Slam-nimisen kappaleen mukaan. Uniikki malli heijastelee Coca-Cola lightin brändiä, Annan omaa tyyliä ja hänen musiikkiaan. Limited edition -farkkuja myydään VILAn liikkeissä kautta maan lokakuusta 2010 alkaen.

Annan mukaan suunnitteluprosessi on ollut mielenkiintoinen, ja hän odottaa innostuneena näkevänsä ”omat farkkunsa” VILAn liikkeissä.

– On ollut todella jännittävää suunnitella itse farkut, joissa on upeita yksityiskohtia ja jotka sopivat minulle täydellisesti! Farkkujen inspiraation löysin sekä Coca-Cola lightin muodikkaasta ja raikkaasta brändistä että omasta tyylistäni ja musiikistani, Anna innostuu.

Annan suunnittelemat ”The Slam Jeans” limited edition -farkut tulevat myyntiin VILAn liikkeisiin kautta maan lokakuussa 2010.

Voita Anna kotiisi keikalle

Coca-Cola lightin muotiyhteistyö huipentuu Anna Abreun keikkaan yhden onnellisen fanin kotona. Voittaja valitaan kilpailulla, jossa Coca-Cola light tarjoaa yhdelle henkilölle mahdollisuuden saada Anna keikalle omaan kotiinsa. Kilpailuun voi osallistua kertomalla, miksi juuri minun pitäisi saada Anna kotiini. Kilpailun tuomaristo valitsee omaperäisimmän ja parhaiten perustellun vastauksen voittajaksi. Lisäksi osallistujien kesken arvotaan kymmenen kappaletta 100 euron lahjakortteja VILAn liikkeisiin.

Kilpailuun voi osallistua 1.9–31.10.2010 osoitteessa www.coke.fi.

Coca-Cola light inspiraation lähteenä

– Yhteistyö ihanan Anna Abreun ja VILAn kanssa sopii Coca-Cola lightin brändiin erinomaisesti. On kunnia päästä yhteistyöhön yhden Suomen valovoimaisimman artistin ja trendikkään vaateketjun kanssa. Yhteistyö yhdistää musiikin, muodin ja mukavan yhdessäolon, mikä kuvastaa myös Coca-Cola lightin brändiä. Yhteistyö Annan ja VILAn kanssa on ollut myös todella hauskaa, Maija Mäkirinne Coca-Cola Finland Oy:stä kertoo.

Coca-Cola lightin muotiyhteistyöllä on pitkät juuret, ja Suomessa Coca-Cola light muistetaan huhtikuisesta yhteistyöstä Manolo Blahnikin kanssa, jolloin maailman kuulu kenkäsuunnittelija suunnitteli Coca-Cola light -tölkille uuden kenkäkuosisen ulkoasun. Pari vuotta sitten Coca-Cola light -pullot sen sijaan pukeutuivat hurmaavaan IVANAhelsingin bambikuosiin. Euroopassa yhteistyötä on aiemmin tehty mm. Roberto Cavallin, Patricia Fieldin ja Natalia Rykielin kanssa.

Maija Mäkirinne, Coca-Cola Finland, p. 044 5159114, mmakirinne@eur.ko.com