Euro RSCG:n Santanderille toteuttama mainosfilmi ylsi ainoana Suomesta Midas Awards -finaaliin

Santander Consumer Finance Oy:n Elä enemmän (Live more) -mainosfilmi nousi ainoana suomalaistuotantona Midas Awards 2010 -kilpailun finalistien joukkoon.

Midas Awards® on ainoa kansainvälinen alan kilpailu, jossa mitataan maailmanlaajuisesti pankki- ja rahoitusalan markkinointiviestinnän huippuosaamista.  Midas Awards on yksi arvostetuimmista International Awards Group -kilpailuista mm. New York Festivalsin, the Global Awardsin ja AME Awardsin ohella.

Euro RSCG:n Santander Consumer Finance Oy:lle viime vuonna suunnittelema ja toteuttama Elä enemmän -lanseerausfilmi nousi pian julkaisunsa jälkeen esiin useilla alan kansainvälisillä foorumeilla ja medioissa mm. W&V, Shots contender, AdForum, Ad Critic Top 20 ja Boards Magazine. Viimeisimpänä saavutuksena spotti ylsi New York Festivalseilla finalistien joukkoon.

”Filmillä on ollut Santander Consumer Finance Oy:n Suomen toimintojen lanseerauksessa suuri rooli brändin tunnettuuden ja halutun mielikuvan luomisessa. Erityisen mukavaa Midas Awards -menestyksessä on se, että kilpailun jury koostuu kansainvälisten huippuluovien lisäksi myös asiakkaan päättäjistä sekä pankki- ja rahoitusalan asiantuntijoista”, kertoo filmin suunnittelusta ja toteutuksesta vastannut Euro RSCG:n luova johtaja Marko Vuorensola.

Lisätietoja: Euro RSCG, Marko Vuorensola marko.vuorensola@eurorscg.fi, puh. 09 425 00200

Lisätietoja Midas Awards -kilpailusta: http://www.midasawards.com/

Lisätietoja International Awards Groupista: http://internationalawardsgroup.com/