Gartner sijoitti Xeroxin johtajien neliöön tulostuksenhallintapalveluita koskevassa raportissaan

Lehdistötiedote 31.10.2012 – Xerox on sijoitettu tutkimusyhtiö Gartnerin tuottamassa tulostuksenhallintapalveluita vertailevassa ” Magic Quadrant for Managed Print Services (MPS) Worldwide[1]” -raportissa johtajien neliöön.

Magic Quadrant on Gartnerin patentoitu tutkimustyökalu, joka tarjoaa visuaalisen tilannekatsauksen markkinoiden suunnasta, kypsyydestä ja osallistujista. Lisäksi se arvioi yhtiöiden suoriutumiskykyä sekä näkemyksiä markkinoista.

Tulostuksenhallintapalveluiden markkinajohtaja Xerox auttaa yrityksiä hyödyntämään strategiaa, joka vastaa työntekijöiden muuttuviin tarpeisiin. Xeroxin ratkaisut auttavat liikkuvia työntekijöitä, omien päätelaitteiden käyttöä, kriittisen tiedon turvaamisessa ja liiketoiminnan virtaviivaistamisessa. Xerox tuo jatkuvasti markkinoille uusia ratkaisuja sekä paperi- että digitaaliseen tulostukseen.

Xeroxin ostaman NewField It:n uudet arviointi- ja raportointityökalut auttavat tyydyttämään pk-yritysten kasvavaa kysyntää tulostuksenhallintapalveluista. Pk-yritykset voivat päästä jopa 30 prosentin kustannussäästöihin ja pienempään energiankulutukseen tulostuksenhallintapalveluilla. Tänä vuonna perustettu Xeroxin Channel Partner Operations -yksikkö on erikoistunut räätälöityjen ratkaisujen tarjoamiseen pk-yrityksille. Xeroxin yhteistyö McAfeen ja Ciscon, kanssa tuo yrityksille lisää mahdollisuuksia turvalliseen tulostuksenhallintaan olemassa olevilla järjestelmillään.

“Tulostuksenhallintapalveluissa ei enää ole kyse vain tulostettujen dokumenttien hallinnasta, vaan liiketoiminnan ongelmien ratkaisuista. Xerox on saavuttanut markkinajohtajuuden kehittämällä asiakkaidemme liiketoimintaa ja it-ulkoistusten prosesseja siten, että prosessit tehostuvat”, sanoo Andrew Morrison, senior vice president, Xerox Managed Print Services Business.

[1] Gartner, Inc., Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide, Ken Weilerstein, Cecile Drew, October 24, 2012.

Pete Brusi, toimitusjohtaja, Xerox Oy, pete.brusi@xerox.com, puh. 040 586 9320

Xerox Oy

Xerox Oy on osa Xerox Corporationia, joka on maailman johtava liiketoimintaprosessien ja dokumenttien hallinnan ratkaisuja tarjoava yhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli noin 23 miljardia dollaria. Xeroxin tarjoamat teknologiat, asiantuntemus sekä palvelut tuovat kaikenkokoisille yrityksille keinon tehostaa ja yksinkertaistaa toimintojaan sekä mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa. Xerox Corporationin pääkonttori sijaitsee Yhdysvaltojen Norwalkissa. Xerox tarjoaa ratkaisuja liiketoimintaprosessien ulkoistuksiin ja asiakkuuksien hallintaan sekä yksityiselle että julkiselle sektorille

maailmanlaajuisesti. Lisäksi yhtiö tarjoaa markkinoiden johtavia asiakirjateknologioita, palveluita, ohjelmistoja sekä tarvikkeita graafisen alan ja toimistotulostamisen tarpeisiin. Xeroxin 136 000 työntekijää palvelevat asiakkaita yli 160 maassa. Xerox Europella on tuotanto- ja logistiikkatoimintoja Irlannissa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Xeroxin Euroopan tutkimus- ja tuotekehityskeskus sijaitsee Ranskan Grenoblessa. Xerox Oy markkinoi Suomessa Xeroxin tuotteita, ratkaisuja ja palveluita sekä niihin liittyviä tarvikkeita ja ohjelmistoja.

Lisätietoja Xeroxista saat osoitteesta www.xerox.fi

XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.

Magic Quadrant

Gartner ei tue mitään tiettyä yritystä, tuotetta tai palvelua, joka Maqic Quadrant -raportissa on esitetty, eikä anna teknologian käyttäjille suositusta valita "Leaders"-neljännekseen sijoitettuja yrityksiä. Magic Quadrant on tarkoitettu ainoastaan tutkimustulosten esittämismalliksi, eikä toimenpideoppaaksi. Gartner ei anna tämän tutkimuksen osalta mitään takuita, suoria tai epäsuoria, mukaan lukien takuita tyydyttävästä laadusta tai tiettyyn tarkoitukseen sopivuudesta.

XEROX®, XEROX and Design®, WorkCentre® and ColorQube® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries.